• [email protected]
  • 444 15 98
  • ENG
  • Teklif Al

Hakkımızda - Tepe Servis ve Yönetim

  • Anasayfa
  • Kurumsal
    • Hakkımızda
    • Neden Tepe Servis
    • Değerlerimiz
    • Sürdürülebilirlik
    • Sertifikalarımız
    • IMDG Eğitimleri
    • Diğer Kurumsal Hizmetlerimiz
    • Politikalar
  • Çözümlerimiz
    • Entegre Tesis Yönetimi
    • Kurumsal Temizlik
    • Dezenfeksiyon ve İlaçlama
    • Özel Entegre Projeler
    • Tepe Çağrı Merkezi
    • Dijital Çözümlerimiz
  • E-Katalog
  • Kariyer
    • İnsan Kaynakları
    • İş Başvuru Formu
  • Blog
  • İletişim

Hakkımızda

Anasayfa Kurumsal Hakkımızda
  • Hakkımızda
  • Neden Tepe Servis
  • Değerlerimiz
  • Sürdürülebilirlik
  • Sertifikalarımız
  • IMDG Eğitimleri
  • Diğer Kurumsal Hizmetlerimiz
  • Politikalar
Tepe Servis ve Yönetim

Çözümlerimiz hakkında detaylı bilgi almak için

Bizimle İletişime Geçin

444 15 98

[email protected]

Hakkımızda

Hakkımızda

“Tepe Servis tesislerin tüm ihtiyaçlarını entegre bir şekilde ya da ayrı ayrı hizmetler şeklinde çözmektedir.”

Tepe Servis Hakkında

“Aklınız detaylarda değil işinizde olsun” mottosuyla yola çıktığımız ve müşterilerimizin ihtiyaçlarıyla her geçen gün gelişerek çeşitlenen hizmetlerimizle 15. yılımızı geride bıraktık. 2008 yılından bugüne kadar geçen sürede; 81 ilde kurumsal müşterimizin “Entegre Tesis Yönetimi” çatısı altındaki tüm hizmet ihtiyaçlarına Bilkent Holding kurum kültürü ve bilgi birikimiyle çözüm üretiyor, 9.000’e yakın çalışanımızla ülkemizdeki %100 Türk sermayeli lider yönetim şirketlerinden biri olarak yolumuza devam ediyoruz.

Hizmet sunduğumuz tesislere kıymet veriyor, onları sizin adınıza koruyor, bakımını ve devamlılığını sağlıyoruz. Böylelikle sonraki yıllarda karşılaşabileceğiniz beklenmeyen masrafların önüne geçiyoruz. “Çoklu Hizmet Entegratörü” yapımızı güçlendirerek operasyonel verimliliğimizi daha da artırmayı, sektöre özel inovatif teknolojik yatırımlara devam etmeyi ve siz değerli müşterilerimizin memnuniyetini mükemmellik seviyesine yükseltmeyi hedefliyoruz. 

Bilkent Holding Hakkında

Temelleri 1968 yılında İhsan Doğramacı tarafından atılan Bilkent Holding; kendisine bağlı şirketler ile inşaat, mobilya-perakende, matbaa ve kâğıt, gayrimenkul, hizmet ve havalimanı işletmeciliği alanında sürdürdüğü 50 yıllık yolculuğunda, faaliyet gösterdiği sektörlerde lider, küresel bir şirket konumundadır.

Kısa sürede faaliyet alanını ve coğrafi kapsamını uluslararası standartlara uyumlu bir biçimde büyüten Bilkent Holding, güvenilir ve saygın kaynaklar tarafından yayınlanan istatistiklere göre Türkiye'nin en büyük 50 şirketler topluluğu arasında yer almaktadır. Holding'in şirketleri, kendi sektörlerinde edindikleri öncü konumları ile önemli bir güç haline gelmiştir.

Bilkent markasıyla yarattığı güvenilir imajı, güçlü finansman yapısı, yasalara ve etik değerlere duyduğu saygı ile Bilkent Holding, 50 yıllık tarihinde elde ettiği tecrübesi ile Türkiye ekonomisinin gelişimine katkı sağlamak adına büyümeye devam edecektir.

Şirket Politikası

Çevreye, topluma ve çalışanlarına karşı sorumluluklarının bilincinde, teknoloji ve kalite açısından, sektöründe lider bir kuruluş olarak politikamız; müşterilerimiz ve ilgili tarafların ihtiyaç ve beklentilerinin üzerinde ürün ve hizmet sunarak memnuniyetlerini sağlamaktır. 

Bu doğrultuda amacımız; mal ve hizmet temin ettiğimiz tedarikçilerimizle, öncelikle kalite, çevre duyarlılığı ve iş güvenliğini sağlayacak iş birliği ve güven çerçevesinde çalışarak verimliliğimizi arttırmak, bütün faaliyet sahalarında ve hizmet birimlerinde tüm faaliyetlerimizi sistematik ve düzenli bir şekilde değerlendirerek, sürekli daha iyiye ve doğruya yönelmektir.

Çalışmalarımız kapsamında başta çevre, iş sağlığı ve güvenliği olmak üzere uygunsuzluğu en aza indirerek, çalışan görüşlerini dikkate alarak tüm süreçleri etkin bir şekilde yönetmeyi, ilgili tüm yasal ve uygulanabilir şartlara uymayı, çevresel etkileri, kirlenmeyi, kaza risklerini önlemeyi, tüm kaynaklarını yönetim sistemlerinin etkin yürütülmesi için verimli bir şekilde kullanmayı, yönetim sistemlerinin etkinlik ve performansını sürekli iyileştirmeyi taahhüt ederiz. 

Entegre Yönetim Sisteminin sürekliliğinin sağlanması şirket çalışanları olarak hepimizin ortak görevi ve geleceğidir.

Bilgi Güvenliği ve Yönetim Sistemi Politikası

Hizmet sektöründe faaliyet gösteren şirketimizde gizlilik, bütünlük ve erişilebilirlik ilkeleri kapsamında bilgi güvenliğini sağlamak, iş sürekliliğimize ve bilgi varlıklarımıza yönelik potansiyel tehlikelerden korunmak amacıyla;

  • Bilgi Güvenliği Standartlarının gerekliliklerini yerine getirmek,
  • Bilgi varlıklarına yönelik riskleri tespit etmek ve sistematik olarak yönetmek,
  • Bilgi, bilgi işlem ortamları v bilgi varlıklarını yönetmek, güvenlik ihtiyaçlarını ve risklerini belirlemek, risklerine yönelik kontrolleri geliştirmek ve uygulamak,
  • Bilgi varlıklarının, değerleri, güvenlik ihtiyaçları, riskleri, risklerin gerçekleşme olasılıkları, risklerin potansiyel etkilerinin saptanması için yöntem çerçevesini tanımlamak, bu bağlamda risklerin gizlilik, bütünlük, erişilebilirlik etkilerini hesaplamak,
  • Risklerin değerlendirilmesi ve işlenmesi için çalışma esaslarını ortaya koymak,
  • Hizmet verilen kapsam bağlamında teknolojik beklentileri gözden geçirerek gelişmeleri ve olası riskleri sürekli takip etmek,
  • Tabi olduğu ulusal veya sektörel düzenlemelerden, yasal ve ilgili düzenleyici mevzuat gereklerini yerine getirmekten, yapmış olduğu anlaşmalardan doğan yükümlülüklerini karşılamaktan, iç ve dış paydaşlarının bilgi güvenliği beklenti ve gereksinimlerini sağlamak,
  • Hizmet sürekliliğine yönelik risklerin etkisini azaltmak ve iş sürekliliğine katkıda bulunmak,
  • Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemini sürekli gözden geçirmek ve iyileştirmek,
  • Bilgi Güvenliği farkındalığını artırmak için, teknik ve davranışsal yetkinlikleri geliştirecek şekilde eğitimler gerçekleştirmek,
  • Gerçekleşebilecek bilgi güvenliği olaylarına hızla müdahale edebilecek ve olayın etkisini minimize edecek yetkinliğe sahip olmak,
  • Maliyet etkin bir kontrol altyapısı ile bilgi güvenliği risk seviyesini zaman içinde korumak ve iyileştirmek,
  • Bilgi Güvenliği ile ilgili tüm yasal mevzuata, karşılıklı sözleşmeler, protokol ve benzeri anlaşmaların içerdiği yükümlülüklere uyum sağlamak,
  • Kurum itibarını geliştirmek, bilgi güvenliği temelli olumsuz etkilerden korumak,
  • Çevreye, topluma ve çalışanlarına karşı sorumluluklarının bilincinde, teknoloji ve kalite açısından, sektöründe lider bir kuruluş olarak politikamız; müşterilerimiz ve ilgili tarafların ihtiyaç ve beklentilerinin üzerinde ürün ve hizmet sunarak memnuniyetlerini sağlamak,

Tepe Yönetimi olarak kabul ve taahhüt ederiz.

Çağrı Merkezi ve Müşteri Memnuniyeti Politikası

Sosyal ve yasal sorumluluklarımızın bilinci ile; yüksek seviyede altyapı ve teknolojiyi, kalifiye insan kaynağını sağlayarak ve müşteri/çalışan ve diğer ilgili tarafların geri beslemelerini alarak, beklentilerin üzerinde kaliteli ve sistematik çağrı merkezi hizmetini sunmayı ve sistemimizi sürekli iyileştirmeyi, 

Müşteri odaklı yaklaşım ile gelen talep ve şikayetleri; en kısa sürede ve gizlilik ilkesi çerçevesinde, şeffaf, anlaşılır, objektif, etkin ve verimli bir şekilde ele alarak, yasal mevzuat ve sözleşmelerden gelen yükümlülüklere uygun, her zaman erişilebilir olacak şekilde cevap vermeyi ve gidermeyi taahhüt ederiz.

Neden Tepe Servis?

  • Operasyonel ve yönetsel yetkinlik (Yöneticilerde +10 yıl, tüm operasyonda ortalama +5 yıl sektör tecrübesi)
  • Kurumsal yapı ve istikrar (Sektörün ilklerindeniz, 11. yaşımızı gururla kutluyoruz.)
  • Bilkent Holding değerleri ışığında profesyonel yaklaşım ve etik anlayış
  • Müşteri ihtiyacına göre şekillenebilen esnek, çabuk ve butik hizmet
  • 444 Çalışan/Müşteri Memnuniyet hattı ile çalışan ve müşteriye direkt temas, problemlere hızlı çözüm üretme, yönetime tüm gerçekliğiyle raporlama
  • Operasyonun tüm aşamaları için gerçek zamanlı takip sistemi yazılımı, performans takibi, şeffaf ve detaylı raporlama
  • %100 Yerli Sermaye
  • Bilim ve eğitime olan katkımız
  • Yüksek müşteri memnuniyeti, kurumsal algı ölçümlerinde istisnasız yüksek memnuniyet skorları
  • Hızlı iş adaptasyonu ve sonuç odaklılık
  • İşi devir alma süreçlerinde yüksek bilgi birikimi ve tecrübe ile sorunsuz geçiş süreci
  • Hukuki bilgi birikimi, yasalara ve mevzuatlara %100 uyum
  • Müşteri ile bütünleşen çözüm ortağı yaklaşımı
  • Çoklu çözümlerin tek bir çatı altında karşılanması
  • 81 ilde yüksek hizmet kalitesi
  • Dağınık yapıdaki noktalara dahi kısa sürede hızlı çözümler
  • Yenilikçi yapı, teknolojik liderlik ve inovatif bakış açısı
  • Güçlü referanslar ve alanında uzman kadro
  • Çevreye ve insan sağlığına saygılı malzeme kullanımı
  • Hizmet sunduğumuz tesislerin yüzey ve demirbaşlarına gösterdiğimiz özen ve ömürlerini uzatıcı metodlar
  • Dış belgelendirme kuruluşları tarafından denetlenen sürdürülmeye hak kazanılmış Kalite Sistem Belgeleri
  • Kalite Sistem Belgelerinde sıfır uygunsuzluk
  • Değişen yönetmelik ve standartlara uyum sürecinin hızlı olması
  • Çağdaş eğitim teknolojileri ile tüm çalışanlarımız için kişisel ve mesleki eğitim hedefimiz
  • İşimize, birbirimize, iş ortaklarımıza ve başarıya tutkuyla bağlı oluşumuz

Banka Sektörü

  • Mobil ekibimiz ile ATM’lerdeki sorunları sizlere ileterek merkez kadronuzda daha verimli işgücü kullanımınızın sağlanması

Çağrı Merkezi

  • İşitme engelli müşterilerimize özel görüntülü çağrı merkezi hizmetimiz

Şehir hastaneleri

  • Çoklu çözümlerin tek çatı altında karşılanması
  • Dış belgelendirme kuruluşları tarafından denetlenen sürdürülmeye hak kazanılmış Kalite Sistem Belgeleri
  • Sağlık Bakanlığı tarafından yapılan SKS (Sağlık Kalite Standartları) ile ilgili denetimlerimizden aldığımız yüksek skorlar
Bilgi Almak İçin: 444 15 98
Hakkımızda - Tepe Servis ve Yönetim
E-Posta: [email protected]

Hızlı Erişim

  • Anasayfa
  • Kurumsal
  • Çözümlerimiz
  • E-Katalog
  • Kariyer
  • Blog
  • Bilgi Toplumu Hizmetleri
  • İletişim

Çözümlerimiz

  • Entegre Tesis Yönetimi
  • Kurumsal Temizlik
  • Dezenfeksiyon ve İlaçlama
  • Özel Entegre Projeler
  • Tepe Çağrı Merkezi
  • Dijital Çözümlerimiz

Politikalar

  • KVKK Genel Bilgilendirme Metni
  • Çalışan Aydınlatma Metni
  • Aday Bilgilendirme Metni
  • Web Ziyaretçi Bilgilendirme Metni
  • Veri Sahibi Başvuru Formu
  • Gizlilik Politikası
  • Etik Bilgilendirme
  • Bilgi Güvenliği
  • Çıkar Çatışması Politikamız
  • Entegre Yönetim Sistemi Politikası
  • İklim Değişikliği Politikamız
  • İnsan Hakları Politikamız
  • Rüşvet ve Yolsuzlukla Mücadele Politikamız
  • Sürdürülebilirlik Politikamız
  • Çerez Tercihleri

İletişim Bilgileri

  • Üniversiteler Mahallesi 1597 Cadde No:3/89 Bilkent Center AVM 06800 Çankaya / ANKARA
  • 444 15 98
  • 0 312 248 80 49
  • [email protected]

© 2024 Tüm Hakları Saklıdır.
Tepe Servis ve Yönetim A.Ş Bir Bilkent Holding A.Ş. Kuruluşudur.

Noktart Web Tasarım