“Tepe Servis tesislerin tüm ihtiyaçlarını entegre bir şekilde ya da ayrı ayrı hizmetler şeklinde çözmektedir.”
Tepe Servis Hakkında
“Aklınız detaylarda değil işinizde olsun” mottosuyla yola çıktığımız ve müşterilerimizin ihtiyaçlarıyla her geçen gün gelişerek çeşitlenen hizmetlerimizle 15. yılımızı geride bıraktık. 2008 yılından bugüne kadar geçen sürede; 81 ilde kurumsal müşterimizin “Entegre Tesis Yönetimi” çatısı altındaki tüm hizmet ihtiyaçlarına Bilkent Holding kurum kültürü ve bilgi birikimiyle çözüm üretiyor, 9.000’e yakın çalışanımızla ülkemizdeki %100 Türk sermayeli lider yönetim şirketlerinden biri olarak yolumuza devam ediyoruz.
Hizmet sunduğumuz tesislere kıymet veriyor, onları sizin adınıza koruyor, bakımını ve devamlılığını sağlıyoruz. Böylelikle sonraki yıllarda karşılaşabileceğiniz beklenmeyen masrafların önüne geçiyoruz. “Çoklu Hizmet Entegratörü” yapımızı güçlendirerek operasyonel verimliliğimizi daha da artırmayı, sektöre özel inovatif teknolojik yatırımlara devam etmeyi ve siz değerli müşterilerimizin memnuniyetini mükemmellik seviyesine yükseltmeyi hedefliyoruz.
Bilkent Holding Hakkında
Temelleri 1968 yılında İhsan Doğramacı tarafından atılan Bilkent Holding; kendisine bağlı şirketler ile inşaat, mobilya-perakende, matbaa ve kâğıt, gayrimenkul, hizmet ve havalimanı işletmeciliği alanında sürdürdüğü 50 yıllık yolculuğunda, faaliyet gösterdiği sektörlerde lider, küresel bir şirket konumundadır.
Kısa sürede faaliyet alanını ve coğrafi kapsamını uluslararası standartlara uyumlu bir biçimde büyüten Bilkent Holding, güvenilir ve saygın kaynaklar tarafından yayınlanan istatistiklere göre Türkiye'nin en büyük 50 şirketler topluluğu arasında yer almaktadır. Holding'in şirketleri, kendi sektörlerinde edindikleri öncü konumları ile önemli bir güç haline gelmiştir.
Bilkent markasıyla yarattığı güvenilir imajı, güçlü finansman yapısı, yasalara ve etik değerlere duyduğu saygı ile Bilkent Holding, 50 yıllık tarihinde elde ettiği tecrübesi ile Türkiye ekonomisinin gelişimine katkı sağlamak adına büyümeye devam edecektir.
Şirket Politikası
Çevreye, topluma ve çalışanlarına karşı sorumluluklarının bilincinde, teknoloji ve kalite açısından, sektöründe lider bir kuruluş olarak politikamız; müşterilerimiz ve ilgili tarafların ihtiyaç ve beklentilerinin üzerinde ürün ve hizmet sunarak memnuniyetlerini sağlamaktır.
Bu doğrultuda amacımız; mal ve hizmet temin ettiğimiz tedarikçilerimizle, öncelikle kalite, çevre duyarlılığı ve iş güvenliğini sağlayacak iş birliği ve güven çerçevesinde çalışarak verimliliğimizi arttırmak, bütün faaliyet sahalarında ve hizmet birimlerinde tüm faaliyetlerimizi sistematik ve düzenli bir şekilde değerlendirerek, sürekli daha iyiye ve doğruya yönelmektir.
Çalışmalarımız kapsamında başta çevre, iş sağlığı ve güvenliği olmak üzere uygunsuzluğu en aza indirerek, çalışan görüşlerini dikkate alarak tüm süreçleri etkin bir şekilde yönetmeyi, ilgili tüm yasal ve uygulanabilir şartlara uymayı, çevresel etkileri, kirlenmeyi, kaza risklerini önlemeyi, tüm kaynaklarını yönetim sistemlerinin etkin yürütülmesi için verimli bir şekilde kullanmayı, yönetim sistemlerinin etkinlik ve performansını sürekli iyileştirmeyi taahhüt ederiz.
Entegre Yönetim Sisteminin sürekliliğinin sağlanması şirket çalışanları olarak hepimizin ortak görevi ve geleceğidir.
Bilgi Güvenliği ve Yönetim Sistemi Politikası
Hizmet sektöründe faaliyet gösteren şirketimizde gizlilik, bütünlük ve erişilebilirlik ilkeleri kapsamında bilgi güvenliğini sağlamak, iş sürekliliğimize ve bilgi varlıklarımıza yönelik potansiyel tehlikelerden korunmak amacıyla;
Tepe Yönetimi olarak kabul ve taahhüt ederiz.
Çağrı Merkezi ve Müşteri Memnuniyeti Politikası
Sosyal ve yasal sorumluluklarımızın bilinci ile; yüksek seviyede altyapı ve teknolojiyi, kalifiye insan kaynağını sağlayarak ve müşteri/çalışan ve diğer ilgili tarafların geri beslemelerini alarak, beklentilerin üzerinde kaliteli ve sistematik çağrı merkezi hizmetini sunmayı ve sistemimizi sürekli iyileştirmeyi,
Müşteri odaklı yaklaşım ile gelen talep ve şikayetleri; en kısa sürede ve gizlilik ilkesi çerçevesinde, şeffaf, anlaşılır, objektif, etkin ve verimli bir şekilde ele alarak, yasal mevzuat ve sözleşmelerden gelen yükümlülüklere uygun, her zaman erişilebilir olacak şekilde cevap vermeyi ve gidermeyi taahhüt ederiz.
Neden Tepe Servis?
Banka Sektörü
Çağrı Merkezi
Şehir hastaneleri