İŞİNİZ RAHAT OLSUN
Tepe Çağrı Merkezi, Tepe Servis ve Yönetim A.Ş. bünyesinde, Ankara, İstanbul ve Isparta'daki lokasyonlarında güçlü teknolojik altyapısı ve alanında uzman kadrosu ile müşterilerinin ihtiyaçlarına en uygun çözümleri sunuyor, “haklı çalışan hattı” ile çalışan memnuniyetini sağlıyoruz.
Müşteriler ile temas kurmak, onları hissetmek ve müşteri memnuniyeti sağlamak için en ideal platformu sunan çağrı merkezleri bugün kurumsal müşterilerinin markaları için kritik bir rol üstlenmektedir.
Müşterilerimize profesyonel çağrı merkezi çözümleri üreten bir firma olarak; başta dış kaynak kullanım hizmetleri olmak üzere, danışmanlık hizmetleri gibi destek çözümleri de sunmaktayız. Katma değerli hizmetlerin yanı sıra dış aramalar, haklı çalışan hattı, tele-satış, teknik servis, şikâyet ve müşteri memnuniyet yönetimi gibi hizmetlerimiz de bulunmaktadır.
Müşterilerimiz 7/24 bizlere ulaşarak sorun, talep, şikâyet ve önerilerini iletebilmekte ve bunlara anlık geri bildirim alabilmektedir.
Çağrı Merkezi hizmeti; gelen çağrıların yanıtlanmasının çok ötesinde, müşteri ilişkileri yönetimi, sosyal medya yönetimi, servisler gibi daha geniş bir çerçeveyi kapsayan kurum ve kuruluşlar için olmazsa olmaz süreçlerden biridir.
Çağrı Merkezi hizmeti, müşteri ve çalışanlarının geri bildirimlerini objektif ve zamanında almaya, değerlendirmeye ve raporlanmasına önem veren her kurum için hayati bir hizmet niteliğindedir.
Tepe Servis Çağrı Merkezi olarak profesyonel çözümlerimizi, butik hizmet anlayışımızla birleştirdik!