• [email protected]
  • 444 15 98
  • ENG
  • Teklif Al

Tepe Çağrı Merkezi - Tepe Servis ve Yönetim

  • Anasayfa
  • Kurumsal
    • Hakkımızda
    • Neden Tepe Servis
    • Değerlerimiz
    • Sürdürülebilirlik
    • Sertifikalarımız
    • IMDG Eğitimleri
    • Diğer Kurumsal Hizmetlerimiz
    • Politikalar
  • Çözümlerimiz
    • Entegre Tesis Yönetimi
    • Kurumsal Temizlik
    • Dezenfeksiyon ve İlaçlama
    • Özel Entegre Projeler
    • Tepe Çağrı Merkezi
    • Dijital Çözümlerimiz
  • E-Katalog
  • Kariyer
    • İnsan Kaynakları
    • İş Başvuru Formu
  • Blog
  • İletişim

Tepe Çağrı Merkezi

Anasayfa Çözümlerimiz Tepe Çağrı Merkezi

Tepe Çağrı Merkezi

Tepe Çağrı Merkezi

İŞİNİZ RAHAT OLSUN

Tepe Çağrı Merkezi, Tepe Servis ve Yönetim A.Ş. bünyesinde, Ankara, İstanbul ve Isparta'daki lokasyonlarında güçlü teknolojik altyapısı ve alanında uzman kadrosu ile müşterilerinin ihtiyaçlarına en uygun çözümleri sunuyor, “haklı çalışan hattı” ile çalışan memnuniyetini sağlıyoruz.

Neden Çağrı Merkezi Hizmeti Almalısınız?

Müşteriler ile temas kurmak, onları hissetmek ve müşteri memnuniyeti sağlamak için en ideal platformu sunan çağrı merkezleri bugün kurumsal müşterilerinin markaları için kritik bir rol üstlenmektedir.

Müşterilerimize profesyonel çağrı merkezi çözümleri üreten bir firma olarak; başta dış kaynak kullanım hizmetleri olmak üzere, danışmanlık hizmetleri gibi destek çözümleri de sunmaktayız. Katma değerli hizmetlerin yanı sıra dış aramalar, haklı çalışan hattı, tele-satış, teknik servis, şikâyet ve müşteri memnuniyet yönetimi gibi hizmetlerimiz de bulunmaktadır.

Müşterilerimiz 7/24 bizlere ulaşarak sorun, talep, şikâyet ve önerilerini iletebilmekte ve bunlara anlık geri bildirim alabilmektedir.

Çağrı Merkezi hizmeti; gelen çağrıların yanıtlanmasının çok ötesinde, müşteri ilişkileri yönetimi, sosyal medya yönetimi, servisler gibi daha geniş bir çerçeveyi kapsayan kurum ve kuruluşlar için olmazsa olmaz süreçlerden biridir.

Çağrı Merkezi hizmeti, müşteri ve çalışanlarının geri bildirimlerini objektif ve zamanında almaya, değerlendirmeye ve raporlanmasına önem veren her kurum için hayati bir hizmet niteliğindedir.

Sizin için Ne Yapıyoruz?

  • Değişen teknolojiye kolay erişim ve altyapı maliyet avantajı sağlıyoruz,
  • İhtiyacınız kadar hizmet alma ve dönemsel iş artışlarından etkilenmeyerek operasyonel fayda yaratıyoruz,
  • Saatlik, günlük ve aylık raporlar ile performans takibi yapıyoruz,
  • Kendi yetkinliklerinize odaklanmanıza imkan yaratıyoruz,
  • Müşterilerinize 7/24 ulaşılabilirlik sağlıyoruz,
  • Yeni müşteri kazanma ve mevcut müşterilerin sadakatini koruma politikası ile avantaj sağlıyoruz,
  • Farklı iletişim kanallarını kullanarak tüm alternatifleri müşterilerinize sunuyoruz
  • Çift yedekli ve teknolojik altyapı sağlıyoruz
  • Türkçe, İngilizce, Arapça, Fransızca, Rusça ve Almanca dilleri ile #hizmetinizdeyiz

Tepe Servis Çağrı Merkezi olarak profesyonel çözümlerimizi, butik hizmet anlayışımızla birleştirdik!

Hizmetlerimiz:

İK için

  • Çalışan ve Müşteri Memnuniyet Anketleri ile Ölçümleme
  • 360˚ Memnuniyet Ölçümü
  • Personelin İşe Giriş-Çıkış Mülakatları
  • Haklı Çalışan Hattı (Çalışan Personelin Tüm Sorunları İçin Geri Bildirim Hattı)

Satış Pazarlama için

  • Mevcut Müşteri Kampanya Aramaları
  • Arayan Müşteriye; Garanti Süresi Uzatımı, Farklı Ürün Tanıtımı
  • Bayi Yönetim/İletişim Memnuniyet Hattı
    • Satış Sonrası Destek Hizmeti
    • Ürün Geri Bildirim Hattı

Finans-Muhasebe için

  • Tahsilat-Alacak Aramaları
  • Mutabakat Aramaları

Kurumsal İletişim için

  • Sosyal Medya Yönetimi
  • Veri Güncelleme
  • Canlı Destek
  • Info ve Web Formu Takibi

Üst Yönetim için

  • Objektif, Filtrelenmemiş Detaylı ve Sistematik Raporlar
  • Günlük, Haftalık ve Aylık Değerlendirme Raporları
  • Ürün ve Hizmet Geliştirme Raporları
  • En Çok Aranan Ürün, Şikâyet Edilen Konu vb. Raporlamalar

Teklif Formu

“Vereceğiniz kişisel bilgileri alacağınız mesajların cevaplanması ve bu yeteneğin erişiminin genişletilmesi boyutlarda boyutlarda işlenecek ve uygun güvenlik önlemlerinin muhafaza edilmesi.”

“Kişisel Verilerin Korunması Hakkında Bilgilendirme metnine buradan erişebilirsiniz.”

“Ürün, hizmet ve kampanyaların reklam amaçlı sunulabilmesi için kişisel verilerin işlenmesine ve tarafıma tanıtım ve reklam içerikli ticari elektronik ileti gönderilmesine;””

  • Entegre Tesis Yönetimi
  • Kurumsal Temizlik
  • Dezenfeksiyon ve İlaçlama
  • Özel Entegre Projeler
  • Tepe Çağrı Merkezi
  • Dijital Çözümlerimiz
Tepe Servis ve Yönetim

Çözümlerimiz hakkında detaylı bilgi almak için

Bizimle İletişime Geçin

444 15 98

[email protected]

Bilgi Almak İçin: 444 15 98
Tepe Çağrı Merkezi - Tepe Servis ve Yönetim
E-Posta: [email protected]

Hızlı Erişim

  • Anasayfa
  • Kurumsal
  • Çözümlerimiz
  • E-Katalog
  • Kariyer
  • Blog
  • Bilgi Toplumu Hizmetleri
  • İletişim

Çözümlerimiz

  • Entegre Tesis Yönetimi
  • Kurumsal Temizlik
  • Dezenfeksiyon ve İlaçlama
  • Özel Entegre Projeler
  • Tepe Çağrı Merkezi
  • Dijital Çözümlerimiz

Politikalar

  • KVKK Genel Bilgilendirme Metni
  • Çalışan Aydınlatma Metni
  • Aday Bilgilendirme Metni
  • Web Ziyaretçi Bilgilendirme Metni
  • Veri Sahibi Başvuru Formu
  • Gizlilik Politikası
  • Etik Bilgilendirme
  • Bilgi Güvenliği
  • Çıkar Çatışması Politikamız
  • Entegre Yönetim Sistemi Politikası
  • İklim Değişikliği Politikamız
  • İnsan Hakları Politikamız
  • Rüşvet ve Yolsuzlukla Mücadele Politikamız
  • Sürdürülebilirlik Politikamız
  • Çerez Tercihleri

İletişim Bilgileri

  • Üniversiteler Mahallesi 1597 Cadde No:3/89 Bilkent Center AVM 06800 Çankaya / ANKARA
  • 444 15 98
  • 0 312 248 80 49
  • [email protected]

© 2024 Tüm Hakları Saklıdır.
Tepe Servis ve Yönetim A.Ş Bir Bilkent Holding A.Ş. Kuruluşudur.

Noktart Web Tasarım