Tepe Servis ve Yönetim AŞ

Kurumsal

Tepe Servis tesislerin tüm ihtiyaçlarını entegre bir şekilde ya da ayrı ayrı hizmetler şeklinde çözmektedir.

Kurumsal

Şirket Hakkında

2008 yılında kurulan Tepe Servis ve Yönetim A.Ş, 10. hizmet yılına ulaştığı günümüzde yurt çapında kurumsal müşterilerinin “Entegre Tesis Yönetimi” çatısı altındaki tüm hizmet ihtiyaçlarına çözüm üreten %100 Türk sermayeli tek yönetim şirketi konumundadır. Tepe Servis, 81 ilde, 9000 çalışanı ve 250 kurumsal müşterisiyle kısa zamanda sektörün liderleri arasında yerini almıştır.

Kurumsal Temizlik başta olmak üzere, Tesis/Plaza/Site/AVM Yönetimi ve İşletmesi, Teknik Bakım ve Onarım Hizmetleri, Banka Şube Temizliği /Off-site ATM Temizlik Hizmetleri, Dış Cephe ve İnşaat Temizliği, PPP Şehir Hastaneleri Medikal Olmayan Genel Destek Hizmetleri (P2) ile Bina Destek Hizmetleri (P1) ve Çağrı Merkezi hizmetlerini güçlü kadrosu ile tek adresten sağlayabilen Tepe Servis, ihtiyaç duyulan tüm diğer hizmetleri de “Entegratör” kimliği ile Bilkent Holding Hizmet Grubu Şirketleri aracılığıyla en uygun şekilde sunabilmektedir.

Halen Türkiye’nin önde gelen bankalarına şube temizliği hizmeti veren, Türkiye’nin her şehri ve Kıbrıs’ta ayda 40.000'den fazla ATM silimi gerçekleştiren Tepe Servis, Adana, Ankara ve İstanbul’daki 1000 seat’lik çift-yedekli Çağrı Merkezlerinde sektörünün önde gelen kurumsal müşterilerine 7/24 inbound-outbound hizmet sunmaktadır.

Çağın gereksinimlerine göre hizmet yelpazesine her geçen gün yenilerini ekleyerek zenginleştiren Tepe Servis; 2017 yılında Mersin, Isparta ve Yozgat’ta açılan Türkiye’nin ilk üç şehir hastanesinin “PPP Medikal Olmayan Genel Destek Hizmetleri (P2)” ile Isparta Şehir Hastanesi’nin “PPP Bina Destek Hizmetleri (P1) ” hizmetlerini sunarak bu sektörde bir öncü olmakla kalmamış, dünyanın en büyük hastane komplekslerinden biri olan 3731 yataklı dev Ankara Bilkent Şehir Hastanesi’nin de destek hizmetleri alt yüklenicisi olma başarısını elde ederek sektördeki liderliğini tescil etmiştir.

Yeni müşteri ve iş ortaklarıyla büyüme stratejisiyle Tepe Servis önümüzdeki dönemde; “Çoklu Hizmet Entegratörü” yapısını güçlendirerek operasyonel verimliliği artırmayı, sektörüne özel inovatif teknoloji yatırımlarını devam ettirmeyi hem Entegre Tesis Yönetimi Hizmetleri, hem de Çağrı Merkezi segmentinde müşteri sayısını artıracak atılımları planlamaktadır.


Şirket Politikası

Çevreye, topluma ve çalışanlarına karşı sorumluluklarının bilincinde, teknoloji ve kalite açısından, sektöründe lider bir kuruluş olarak politikamız müşterilerimize beklentilerinin üzerinde ürün ve hizmet sunarak memnuniyetlerini sağlamaktır.

Bu doğrultuda amacımız,
Mal ve hizmet temin ettiğimiz tedarikçilerimizle, öncelikle kalite, çevre duyarlılığı ve iş güvenliğini sağlayacak iş birliği ve güven çerçevesinde çalışarak verimliliğimizi arttırmak, bütün faaliyet sahalarında ve hizmet birimlerinde tüm faaliyetlerimizi sistematik ve düzenli bir şekilde değerlendirerek sürekli daha iyiye ve doğruya yönelmektir.

Çalışmalarımız kapsamında başta çevre, iş sağlığı ve güvenliği olmak üzere çalışan görüşleri dikkate alınarak süreçlerin yönetilmesi, ilgili tüm yasal şartlara uymayı, çevresel etkileri, kirlenmeyi, kaza risklerini önlemeyi ve sürekli iyileştirmeyi taahhüt ederiz.

Entegre Yönetim Sisteminin sürekliliğinin sağlanması şirket çalışanları olarak hepimizin ortak görevi ve geleceğidir.

Canan ÇAKMAKCI
Genel Müdür


Bilkent Holding Hakkında

Temelleri 1968 yılında İhsan Doğramacı tarafından atılan Bilkent Holding; kendisine bağlı şirketler ile inşaat, mobilya-perakende, matbaa ve kâğıt, gayrimenkul, hizmet ve havalimanı işletmeciliği alanında sürdürdüğü 50 yıllık yolculuğunda, faaliyet gösterdiği sektörlerde lider, küresel bir şirket konumundadır.

Kısa sürede faaliyet alanını ve coğrafi kapsamını uluslararası standartlara uyumlu bir biçimde büyüten Bilkent Holding, güvenilir ve saygın kaynaklar tarafından yayınlanan istatistiklere göre Türkiye'nin en büyük 50 şirketler topluluğu arasında yer almaktadır. Holding'in şirketleri, kendi sektörlerinde edindikleri öncü konumları ile önemli bir güç haline gelmiştir.

Bilkent markasıyla yarattığı güvenilir imajı, güçlü finansman yapısı, yasalara ve etik değerlere duyduğu saygı ile Bilkent Holding, 50 yıllık tarihinde elde ettiği tecrübesi ile Türkiye ekonomisinin gelişimine katkı sağlamak adına büyümeye devam edecektir.

Bilkent Holding Hakkında daha fazla bilgi için: www.bilkentholding.com.tr


Bilgi Güvenliği ve Yönetim Sistemleri Politikası

Hizmet sektöründe faaliyet gösteren şirketimizde gizlilik, bütünlük ve erişilebilirlik ilkeleri kapsamında bilgi güvenliğini sağlamak, iş sürekliliğimize ve bilgi varlıklarımıza yönelik potansiyel tehlikelerden korunmak amacıyla;

  • Bilgi varlıklarına yönelik riskleri sistematik olarak yönetmeyi, 
  • Bilgi güvenliği ile ilgili yasal ve düzenleyici mevzuat gerekliliklerini yerine getirmeyi, 
  • Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemimizin ISO 27001 standardının gereklerini yerine getirecek şekilde doküman oluşturmayı ve uygulamayı, 
  • Sisteme aykırı davranışlarda bulunan kurum içi veya dışı kişi ve tüzel kişiliklere, ilgili yasal ve düzenleyici mevzuat ve şirket prosedürleri kapsamında yaptırımlar uygulamayı, 
  • Sistemin sürekli iyileştirilmesi için yeterli işgücü/finansal kaynağı ayırmayı ve altyapımızı geliştirmeyi 

Tepe Yönetimi olarak kabul ve taahhüt ederiz.

 

Misyon

Organizasyonların ana faaliyetlerini yürütebilmesi ve yapılarda kaliteli yaşam ve çalışma ortamının sağlanabilmesi için, uzman, kaliteli, deneyimli kadrosuyla yüksek standartlı, ekonomik, geniş tabanlı hizmet sunmak ve müşteri ihtiyaçlarının tümünü en iyi şekilde karşılayabilmektir.


Çağrı Merkezi ve Müşteri Memnuniyeti Politikası

Sosyal ve yasal sorumluluklarımızın bilinci ile; yüksek seviyede altyapı ve teknolojiyi, kalifiye insan kaynağını sağlayarak ve müşteri/çalışan ve diğer ilgili tarafların geri beslemelerini alarak, beklentilerin üzerinde kaliteli ve sistematik çağrı merkezi hizmetini sunmayı ve sistemimizi sürekli iyileştirmeyi,

Müşteri odaklı yaklaşım ile gelen talep ve şikayetleri; en kısa sürede ve gizlilik ilkesi çerçevesinde, şeffaf, anlaşılır, objektif, etkin ve verimli bir şekilde ele alarak, yasal mevzuat ve sözleşmelerden gelen yükümlülüklere uygun, her zaman erişilebilir olacak şekilde cevap vermeyi ve gidermeyi taahhüt ederiz.

Canan ÇAKMAKCI
Genel Müdür


Yönetim Kadromuz

 
Canan Çakmakcı
Canan Çakmakcı
Tepe Servis Genel Müdürü

2011 yılında Bilkent Holding bünyesine Bilkent CYBERPARK Genel Müdürü olarak katılan Çakmakcı, 2015 yılından bu yana Tepe Servis ve Yönetim A.Ş Genel Müdürü olarak görev yapmaktadır. Halen 81 ilde 9000 çalışanı olan Tepe Servis ve Yönetim A.Ş.’nin tüm idari ve operasyonel süreçlerinden sorumlu olan Çakmakcı’nın yönetsel hedefleri teknoloji odaklı verimlilik, marka bilinirliği ve kurumsal algı ve sürdürülebilir büyümedir. 20 yılı aşkın bir süredir iş hayatında olan Çakmakcı, yönetim vizyonu olarak daima müşteri memnuniyeti ve açık iletişimi benimsemiş, erişilebilirlik ve empati odaklı bir ekip çalışması ortamı yaratmayı hedeflemiştir. Günümüz iletişiminde yalınlık ve hızın gücüne inanan Çakmakcı, sosyal medya okur-yazarlığına özel önem vermektedir. Canan Çakmakcı, TED Ankara Koleji,ODTÜ Endüstri Mühendisliği Lisans, The University of Texas Endüstri Mühendisliği Yüksek Lisans (M.Sc) ve yine aynı üniversiteden İşletme Yüksek Lisans (MBA) derecesi ve Harvard Business Exchange- Disruptive Strategy sertifikası sahibidir.

 
Okan Doğramacılar - Profil
Okan Doğramacılar
Operasyon Genel Müdür Yardımcısı

1987 Yılında Kara Harp Okulu Elektrik ve Elektronik Bölümünden Piyade Subayı olarak mezun olmuştur. 1987 – 1996 yılları arasında Türk Silahlı Kuvvetlerinde görev yapmış olup; 1996 yılında özel sektöre geçiş yapmıştır. 1998 – 2014 yılları arasında Tepe Savunma ve Güvenlik Sistemleri Sanayi A.Ş. bünyesinde çeşitli pozisyonlarda görev yaptıktan sonra; 2014 yılında Tepe Servis Yönetim A.Ş ’ye Satış ve Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı olarak geçiş yapmış, hali hazırda Temizlik Operasyonları Genel Müdür Yardımcılığı görevini yürütmektedir.

Miktat Kuzhan
Miktat Kuzhan
AVM ve Tesis Yönetimi Genel Müdür Yardımcısı

1968 doğumlu olan Kuzhan çeşitli Ulusal ve Uluslararası şirketlerde yöneticilik yaptıktan sonra 2011 yılında Tepe Servis ailesine katılmış olup Elektrik Elektronik Mühendisidir. Almanca ve İngilizce bilen Kuzhan Evli ve iki çocuk babasıdır.

Evren Tüfekçioğlu
Evren Tüfekçioğlu
Şehir Hastaneleri (PPP) Genel Müdür Yardımcısı

Recep Güray Kutlu
Recep Güray Kutlu
Mali ve İdari İşler Genel Müdür Yardımcısı

 
Nuran Şahin
Nuran Şahin
Çağrı Merkezi Direktörü

1990 Yılında Gazi Üniversitesi Ekonomi Bölümünden mezun olan Nuran Şahin, 18 yıldır Tepe Grubunda farklı kademe ve görevlerde kariyerine devam etmektedir. Öncelikle iç bünyeye hizmet vermek amacıyla kurulan Çağrı Merkezi’nin gelişmesi ve Tepe Servis bünyesinde ayrı bir iş kolu olarak dış firmalara hizmet vermeye başlamasıyla çağrı merkezi direktörlüğü görevine getirilen Şahin, 2012 yılından beri çağrı merkezinin yönetim süreçlerini yürütmektedir.

Kamil Mithat Kılıç
Kamil Mithat Kılıç
Satış Pazarlama Direktörü

1985 Yılında İstanbul Teknik Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme Mühendisliği Bölümünden mezun olan Kılıç, profesyonel iş yaşamında sırasıyla makina imalat, seramik, otomotiv, havacılık ve yer hizmetleri sektörlerinde ulusal ve uluslararası kuruluşlarda görev yaptıktan sonra 2011 yılında Tepe Servis ve Yönetim A.Ş. bünyesine katılmıştır.

 

Belgelerimiz


Basın Bültenleri

Tepe Servis ve Yönetim  10. Yılını Kutluyor

Entegre tesis yönetimi sektörünün %100 Türk sermayeli en büyük şirketi (en büyük milli/yerel şirketi de denebilir?) Tepe Servis ve Yönetim, 10. Yılını kutluyor. 19 Eylül’de Bilkent Otel’de gerçekleşecek etkinliğe ülkemizin önde gelen kurum ve kuruluşlarının üst düzey yöneticileri ve Bilkent Holding üst yönetimi katılacak.

2008 yılında kurumsal temizlik ve site/tesis yönetimi hizmetleri sunmak amacıyla kurulan Tepe Servis, bugün ülke genelinde 9 bin çalışanı ve 250 kurumsal müşterisiyle sektöründe lider şirketler arasında yer alıyor.

Kurumsal temizlikten, site\tesis yönetimi hizmetlerine, çağrı merkezi hizmetinden, ülkemizin önde gelen şehir hastanelerinde ihtiyaç duyulan destek hizmetlerine kadar tüm kurumsal hizmet ihtiyaçlarını Türkiye’nin her yerinde entegre bir şekilde çözen Tepe Servis ve Yönetim, 19 Eylül’de Bilkent Otel’de gerçekleşecek etkinlikle 10. Yılını kutlayacak. Düzenlenecek etkinliğe ülkemizin önde gelen kurum ve kuruluşlarının üst düzey yöneticileri ve Bilkent Holding üst yönetimi katılacak.

Faaliyetlerine Bilkent Holding bünyesinde 2008 yılında başlayan Tepe Servis’in bugün sektörünün en çok tercih edilen şirketlerinden biri haline geldiğini ifade eden Tepe Servis Genel Müdürü Canan Çakmakcı, “Tepe Servis olarak önümüzdeki yıllarda hem istikrarlı bir şekilde gelişmek hem de sektörümüzü büyütmeyi hedefliyoruz. Kurumsal temizlik, site/tesis yönetimi, çağrı merkezi hizmeti, banka ve ATM temizliği, şehir hastanelerinde sunduğumuz destek hizmetlerinde kurumsal değerlerimize bağlı kalarak, sahip olduğumuz liderliği devam ettirmek ve en iyiye ulaşmak hedefindeyiz.” şeklinde konuştu.

Tepe Servis’in bu yıl Fortune 500 Türkiye listesine girdiğine dikkat çeken Çakmakcı,   yüzde 53’ü kadın çalışandan oluşan bir şirket olarak ülke ekonomisine katkı sağlamak ve daha çok istihdam yaratmak için faaliyetlerini sürdüreceklerini söyledi.

Tepe Servis, Fortune 500'de

Entegre tesis yönetim sektörünün yerli lider markası Tepe Servis ve Yönetim, Türkiye’nin en büyük 500 şirketinin belirlendiği “Fortune 500 Türkiye” 2017 listesine ilk kez girerek başarısını tescilledi. Tepe Servis,  imalat, ticaret, hizmet ve inşaat sektörlerini kapsayan listeye, bu yıl Ankara’dan giren iki yeni şirketten biri oldu.  

Şirketlerin 2017 yılı net satışları, ihracat ve karlılık oranlarının temel ölçüt alındığı araştırmada Tepe Servis, 490’ıncı sırada yer aldı.  Tepe Servis; öz kaynak karlılığı bakımından 18’inci, faiz ve vergi öncesi kârını en çok artıran şirketler sırlamasında 21’inci oldu. Şirket çalışan sayısı sıralamasında Türkiye 33’üncü olurken, aktif devir hızıyla listenin 47’inci sırasına yerleşti. Tepe Servis, Ankara merkezli şirketler arasında yapılan sıralamada ise 62’inciliği elde etti.  

 Faaliyetlerine 1980 yılında başlayan Tepe Servis’in bugün sektörünün en çok tercih edilen şirketlerinden biri haline geldiğini ifade eden Tepe Servis Genel Müdürü Canan Çakmakcı, “81 ilde, 9 bin çalışanımız ile sürdürdüğümüz çalışmalarımızı, Türkiye’nin en büyük 500 şirketi arasına girerek taçlandırmış olduk. Standardı yüksek, ekonomik,  idari hizmetler ve yönetim anlamında müşterilerimizin tüm ihtiyaçlarını tek adreste çözebilecekleri bir şirket olmak misyonuyla faaliyetlerimizi sürdürüyoruz. Hayata geçirdiğimiz yaratıcı, inovatif çözümlerle, sektörümüze kazandırdığımız öncü uygulamalara, çağın gereksinimlerine göre sürekli yenilerini ekliyoruz” değerlendirmesinde bulundu.

İstikrarla gelişirken sektörlerini de büyütme hedefinde olduklarını belirten Çakmakcı, ülke ekonomisine katkı sağlamak ve daha çok istihdam yaratmak için çalışmalarını sürdüreceklerini söyledi.

ATM Temizliğinde Tepe Servis İş Bankası İş Birliği

Tepe Servis ve Yönetim, Türkiye İş Bankası’nın Türkiye genelindeki tüm ATM’lerinin temizliğini gerçekleştirecek. Yapılan iş birliği kapsamında İş Bankası’nın 3 bin 549 adet ATM temizliğini üstlenen Tepe Servis, yaz döneminde aylık 17 bin 840, kış döneminde ise 16 bin 268 adet ATM silim işlemini yapacak.

Türkiye İş Bankası ile yapılan anlaşma sonrası bankacılık sektöründe Tepe Servis’in temizliğini üstlendiği ATM sayısı 8 bin 625 olurken, aylık silim sayısı da 40 bin 982’ye ulaştı. Tepe Servis,  günde ortalama bin 366 adet ATM temizliğinin yapıldığı bir operasyonu yönetecek.

ATM temizliğinde müşteri portföyünü artırmak ve en kaliteli hizmeti en uygun fiyatlara sunabilmek için çalışmalarını sürdüren Tepe Servis, İş Bankası iş birliği ile şube dışı ATM silim operasyonunda sektörün lider firması konumuna ulaştı.

TEPE SERVİS, İNOVASYONA YATIRIM YAPIYOR

Destek aldıkları ve geliştirilmesinde katkıda bulundukları yerli yazılım sayesinde, ATM temizlik hizmetlerini sistematik bir şekilde yürütebildiklerini söyleyen Tepe Servis Genel Müdürü Canan Çakmakcı, ”Tepe Servis için özel olarak geliştirilen uygulama ile en çok verim alacak şekilde oluşturulan günlük temizlik programları personele otomatik olarak iletiliyor, temizlikler tamamlanınca işleme dair veriler ve görselleri sisteme yükleniyor. Saha ekiplerinden gelen tüm verilere,  ofis yöneticilerimiz tek noktadan ulaşıp bu yoğun trafiği takip ederek denetimlerini sağlayabiliyor. Binlerce ATM’nin karışıklık yaşanmadan düzenli bir biçimde temizlenebilmesi için bulundukları güzergâhların rota planlaması için teknolojiye yatırım yapıyoruz” değerlendirmesinde bulundu.

Mobil veri toplama ve ekip yönetim uygulaması olan yazılım sayesinde saha ekiplerinden gelen her verinin lokasyonunun GPS verileri ile saptanabildiğini belirten Çakmakcı,   çevrimdışı çalışabilme özelliği sayesinde internet olmayan yerlerde saha çalışmalarının aksamadan yürütüldüğünü sözlerine ekledi.

Tepe Servis Inovatif Yaklaşımlarla Hizmet Kalitesini Artırıyor

Mersin, Isparta ve Yozgat’ta açılan Türkiye’nin ilk üç şehir hastanesinin medikal olmayan genel destek hizmetleri ile Isparta Şehir Hastanesi’nin bina destek hizmetlerini sunan, yakın bir tarihte dünyanın en büyük hastane komplekslerinden, 3 bin 731 yataklı dev Ankara Bilkent Şehir Hastanesi’ne hizmet vermeye başlayacak olan Tepe Servis ve Yönetim A.Ş, geliştirilmesini sağladığı iş takip uygulamasıyla hastane destek hizmetlerindeki verimliliğini arttırmayı başardı.   

Şehir hastanelerindeki tüm hizmetlerini uzaktan erişimli ve gerçek zamanlı yönetebilmek amacıyla yazılım ve bilgi teknolojileri alanında uzman Ankara merkezli idvlabs firması ile iş birliği içerisine giren Tepe Servis, tamamen yerli bir iş takip sistemi uygulaması olan “Ontime” programının hastane hizmetlerine özel kurgulanması için yatırım yaptı.

Söz konusu program mobil arayüzüyle şehir hastanelerindeki iş süreçlerine hız katmakla birlikte, Tepe Servis çalışanlarının hastane içerisindeki faaliyetlerini ayrıntılı olarak kayıt altına alabiliyor. Program sayesinde çalışanların performansı ve işlerin tamamlanma verileri yöneticiler tarafından her aşamada mobil cihazlar ve internet üzerinden takip edilebiliyor.

Söz konusu uygulama ile şehir hastaneleri destek hizmetlerinde büyük bir fark yarattıklarını söyleyen Tepe Servis Kamu Özel İş Birliği Projeleri’nden sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Evren Tüfekçioğlu, “İşin anlık olarak takip edilebilmesi özelliği ile  zaman ve iş gücü analizi rahatlıkla yapabiliyoruz. Elde edilen verilerle planlama yaparak istediğimiz verimliliği yakalayabiliyoruz. Kullanıcı kabiliyetini ve performansını değerlendirebiliyoruz. Hizmet ve iş gücü süresini ölçümleyebiliyoruz ” diye konuştu. 

Sektörde fark yaratmak adına, yenilikçi ve yaratıcı çözümler ile teknolojiyle entegre olmuş donanımları birincil öncelikte tuttuklarını ifade eden Tüfekçioğlu, “Kuruluşumuzdan itibaren iş verimliliğini çok önemseyen bir kurum olduk, bu nedenle hizmetlerimize özel inovatif teknoloji yatırımlarımızı sürdürerek, yolumuza devam ediyoruz” değerlendirmesinde bulundu.

Taşeronluktan Çözüm Ortağına Evrilenler Ayakta Kalacak

Yaklaşık 25 bin çalışana sahip Bilkent Holding Hizmetler Grubu’nun sektöründe lider şirketlerinden Tepe Servis ve Yönetim A.Ş,  sektörün önde gelen oyuncularını bir araya getiren  “FM EXPO İSTANBUL Bina ve Tesis Yönetim Fuarı”nda; müşterilerinin ihtiyaçları doğrultusunda sunduğu zengin içerikteki hizmet çözümlerini tanıttı. Konusunda uzman 150 şirketin katıldığı FM EXPO İstanbul’a 10 bin profesyonel ziyaretçi bekleniyor.

Tesis Yönetim Derneği tarafından Türkiye’de ilk defa düzenlenen bu uluslararası fuar, 9-11 Mayıs 2018 tarihlerinde İstanbul Kongre Merkezi’nde gerçekleştiriliyor. Fuar ile eş zamanlı düzenlenen  TRFMC 2018 Türkiye Tesis Yönetim Konferansı’nda konuşan Tepe Servis Genel Müdürü Canan Çakmakcı, tesis yönetim kavramının dinamik yapısına dikkat çekerek, Tesis yönetim kavramı çağın gerekliliklerine göre sürekli gelişen ve değişen bir kavram. Görev tanımlarımıza her yıl yeni bir ekleme yapılıyor. Yeni tesisler yeni iş kolları ve herşeyden önemlisi yeni müşteri beklentileri bizim tanımlarımızı değiştiriyor, geliştiriyor dedi.

Pazarın olağanüstü bir ivmeyle büyüdüğünü anlatan Çakmakcı,Araştırmalar ülkemizdeki tesis yönetim pazarının hızla büyüdüğünü gösteriyor. Pazara her yıl neredeyse bir milyon metrekare yeni ofis alanı, yaklaşık 50-60 AVM, 80 civarı plaza ekleniyor. Derneğin üyesi 18 şirketin yarattığı istihdam şimdiden 50 binin üzerinde. Bizim bu gelen dalgaya ‘yetişmiş insan kaynağı’ açısından hazırlanmamız hayati bir gereklilik. Bu konuda ihtisaslaşan örgün eğitim programları kurgulamadan, meslek tanımları yaratmadan, kurs, ders, sertifika programları oluşturmadan göğüslemeye çalışmamız zor” değerlendirmesinde bulundu.

Artan işçilik maliyetleri, daralan kâr marjları, finansal iklim değişiklikleri, mevzuatsal boşluklar gibi sorunlarla mücadele ettiklerini ifade eden Çakmakcı,Sektörün en büyük fark unsuru teknolojik yatırımlar. Teknolojik beklentiler hızla artıyor, bu konudaki uygulamalar da artıyor fakat kısa vadeli iş birlikleri bu tür yatırımların finansmanını zorlaştırıyor.” diye konuştu.

Çakmakcı, geleceğin; teknolojik altyapısını geliştirebilenlere, katma değerli hizmet sunabilenlere, empati yapabilenlere, bir başka deyişle taşeronluktan “çözüm ortaklığı”na evrilebilenlere ait olduğunu söyledi.

Tepe Servis Fransız Devi Klepierre ile Gücünü Birleştirdi

Tepe Servis ve Yönetim A.Ş, Avrupa’nın en büyük halka açık alışveriş merkezleri yatırım ve yönetim şirketi Fransız Klépierre ile iş birliğine gitti. Entegre tesis çözümleri ve tesis yönetiminde hizmet kalitesini en üst seviyeye taşımayı hedefleyen Tepe Servis, bu iş birliğiyle birlikte alışveriş merkezlerinin yönetim hizmetlerini de yürütecek. Klépierre iş birliği, Anatolium AVM (Bursa), Tekira AVM (Tekirdağ), Teraspark AVM (Denizli), ADA AVM (Adapazarı ) ve Tarsu AVM (Tarsus) tesis yönetim hizmetlerini kapsıyor.

Fransa’nın köklü şirketi Klépierre ile yapılan anlaşmanın Türkiye’nin çeşitli yerlerindeki beş AVM’yi kapsadığını ifade eden Tepe Servis ve Yönetim Genel Müdürü Canan Çakmakcı, “Hizmet sözleşmesi kapsamında taahhütlerimizi yerine getirerek maksimum fayda ile minimum maliyet oluşturmayı hedefliyoruz. Yönetim hizmetlerini üstlendiğimiz AVM’lerde kaliteyi artırarak daha sağlıklı bir yapıda işlerlik sağlamak için çalışacağız” diye konuştu.

Tepe Servis’in sektöründe dinamizmi ile dikkat çeken bir şirket olduğunu belirten Canan Çakmakcı, şu değerlendirmelerde bulundu:

“Hizmet sektöründe her geçen gün detaylanan ve genişleyen müşteri beklentilerine kapsamlı yanıt verebilmek, hız ve çeviklik hayati önem taşıyor. Biz de buna en iyi şekilde cevap verebilecek yapıya sahibiz. 8 bin kişiye yaklaşan personel sayımız,  200’ün üzerinde kurumsal müşterimiz ile Türkiye’nin 81 ilinde faaliyetteyiz. Ülke genelinde 24 adet AVM’ye hizmet sunuyoruz.  Yüzde olarak ağırlık İstanbul’da ancak Urfa’dan İzmir’e kadar pek çok farklı ilde AVM projemiz bulunuyor.”

TEPE, SEKTÖRDEKİ YERİNİ DAHA DA SAĞLAMLAŞTIRACAK

Klépierre gibi uluslararası büyük bir ortakla çalışarak Türkiye pazarındaki yerlerini daha da sağlamlaştıracaklarını belirten Tepe Servis  Genel Müdür Yardımcısı Miktat Kuzhan, elde edilecek  know-how ile başka müşterilerine de aynı kalitede hizmet sunacaklarını söyledi.

Tepe Servis’in tesis yönetim tecrübesiyle, Klépierre’nin birikiminin bir araya getirilerek ortak sinerji yaratılacağını anlatan Kuzhan, “Böylelikle AVM’lerin daha iyi ve kaliteli hizmetle, daha verimli çalışmasının yolları ortaya çıkacak. Her bir projeye yönelik özel ve ayrıntılı çalışmalar yapılacak. Teknik cihazlar, aydınlatma, soğutma, ısıtma sistemleri ile temizlik, güvenlik hizmetleri gibi unsurlar en ince noktasına kadar takip edilip, ölçümlenerek AVM’ler daha verimli ve kaliteli hale getirilecek” diye konuştu.


Basın Küpürleri

2018-06-04
2018-06-03
2018-06-02
2018-06-01
2018-05-01
2018-03-03
2018-03-02
2018-03-01
2018-01-03
2018-01-02
2018-01-01
2017-12-02
2017-12-01
2017-10-02
2017-10-01
2017-08-03
2017-08-02
2017-08-01
2017-06-02
2017-06-01
2017-05-01
2017-04-05
2017-04-04
2017-04-03
2017-04-02
2017-04-01
2017-03-01
2017-02-05
2017-02-04
2017-02-03
2017-02-02
2017-02-01
2017-01-01
2016-08-01
2016-06-01

Basın Kiti