• [email protected]
  • 444 15 98
  • ENG
  • Teklif Al

Çıkar Çatışması Politikamız - Tepe Servis ve Yönetim

  • Anasayfa
  • Kurumsal
    • Hakkımızda
    • Neden Tepe Servis
    • Değerlerimiz
    • Sürdürülebilirlik
    • Sertifikalarımız
    • IMDG Eğitimleri
    • Diğer Kurumsal Hizmetlerimiz
    • Politikalar
  • Çözümlerimiz
    • Entegre Tesis Yönetimi
    • Kurumsal Temizlik
    • Dezenfeksiyon ve İlaçlama
    • Özel Entegre Projeler
    • Tepe Çağrı Merkezi
    • Dijital Çözümlerimiz
  • E-Katalog
  • Kariyer
    • İnsan Kaynakları
    • İş Başvuru Formu
  • Blog
  • İletişim

Çıkar Çatışması Politikamız

Anasayfa Kurumsal Politikalar Çıkar Çatışması Politikamız
  • KVKK Genel Bilgilendirme Metni
  • Çalışan Aydınlatma Metni
  • Aday Bilgilendirme Metni
  • Web Ziyaretçi Bilgilendirme Metni
  • Veri Sahibi Başvuru Formu
  • Gizlilik Politikası
  • Etik Bilgilendirme
  • Bilgi Güvenliği
  • Çıkar Çatışması Politikamız
  • Entegre Yönetim Sistemi Politikası
  • İklim Değişikliği Politikamız
  • İnsan Hakları Politikamız
  • Rüşvet ve Yolsuzlukla Mücadele Politikamız
  • Sürdürülebilirlik Politikamız
  • İş Sağlığı ve Güvenliği Politikamız
Tepe Servis ve Yönetim

Çözümlerimiz hakkında detaylı bilgi almak için

Bizimle İletişime Geçin

444 15 98

[email protected]

Çıkar Çatışması Politikamız

Çalışanlar, aile fertleri, dostları veya ilişkide bulunulan müşteri ve tedarikçiler dahil diğer üçüncü şahıslarla hiçbir surette karşılıklı veya karşılıksız menfaat sağlayan iş ilişkisine giremez. Aynı doğrultuda grup şirketleri çalışanları, yakın aile fertlerinin rakip şirketlerde çalışmalarından dolayı oluşabilecek çıkar çatışmalarına karşı da dikkatli olmalıdır.

Kendi karar ve rızalarını etkileyecek veya çıkar çatışması yaratabilecek hediye veya çıkar tekliflerine izin vermezler.

Şirket çalışanları, doğrudan ve dolaylı yollarla "tacir" veya "esnaf" statüsünde çalışmalarda bulunamaz, rakip ya da şirketin iş ilişkisinde bulunduğu şirketlerde görev alamaz ve her ne ad altında olursa olsun çalışma saatleri içinde veya dışında bir başka kişi ve/veya kurum için ücret veya benzer bir menfaat karşılığı çalışamazlar.

Çalışanların yetkilerini, kendi ve/veya yakınları menfaatine kullanarak Tepe Servis ve grup şirketlerine zarar vermesi kabul edilemez. Satın alma ve satış faaliyetleri ile taraf olduğu tüm işlemler ve sözleşmelerden doğrudan ya da dolaylı olarak kişisel kazanç elde edemez.

Çalışanlar şirketin ticari ilişki içerisinde bulunduğu diğer kişi ve/veya kuruluşlardan kişisel amaçlı borç para ve/veya mal/hizmet alamaz ve veremez.

Müşterilerle ilişkilerde şu hususlar dikkate alınır; müşteri lehine bile olsa, müşteri bilgisi olmaksızın bir işlem yapılamaz ve şirket lehine olsa dahi, müşteri zaaflarından yararlanılamaz ve müşteriye eksik ya da yanlış bilgi vererek kar amacı güdülemez.

Şirket personeli, şirketin ticari ilişki içerisinde bulunduğu diğer kişi ve/veya kuruluşlardan Kurumsal Çözümler Grubu şirketlerini yükümlülük altına sokacak hiçbir hediye, para, çek, mülk vb. kabul edemez ve veremez.

Tüm çalışanlarımız çıkar çatışması ihlaline ilişkin tespit ettikleri herhangi bir olayı bildirmek zorundadır. Çıkar çatışması tespiti yapıldığı halde, çıkar çatışması ihlalinin raporlanmaması ya da görmezden gelinmesi de çıkar çatışması kurallarının ihlal edilmesi kapsamında değerlendirilmektedir.

Herhangi bir çalışanımızın, çıkar çatışması yaratabilecek faaliyetler ve etik kuralları ihlal etmesi durumunda “Etik Danışma ve İhbar” ile ilgili iletişim kanallarına bilgilendirme yapması esastır.

 

Bilgi Almak İçin: 444 15 98
Çıkar Çatışması Politikamız - Tepe Servis ve Yönetim
E-Posta: [email protected]

Hızlı Erişim

  • Anasayfa
  • Kurumsal
  • Çözümlerimiz
  • E-Katalog
  • Kariyer
  • Blog
  • Bilgi Toplumu Hizmetleri
  • İletişim

Çözümlerimiz

  • Entegre Tesis Yönetimi
  • Kurumsal Temizlik
  • Dezenfeksiyon ve İlaçlama
  • Özel Entegre Projeler
  • Tepe Çağrı Merkezi
  • Dijital Çözümlerimiz

Politikalar

  • KVKK Genel Bilgilendirme Metni
  • Çalışan Aydınlatma Metni
  • Aday Bilgilendirme Metni
  • Web Ziyaretçi Bilgilendirme Metni
  • Veri Sahibi Başvuru Formu
  • Gizlilik Politikası
  • Etik Bilgilendirme
  • Bilgi Güvenliği
  • Çıkar Çatışması Politikamız
  • Entegre Yönetim Sistemi Politikası
  • İklim Değişikliği Politikamız
  • İnsan Hakları Politikamız
  • Rüşvet ve Yolsuzlukla Mücadele Politikamız
  • Sürdürülebilirlik Politikamız
  • Çerez Tercihleri

İletişim Bilgileri

  • Üniversiteler Mahallesi 1597 Cadde No:3/89 Bilkent Center AVM 06800 Çankaya / ANKARA
  • 444 15 98
  • 0 312 248 80 49
  • [email protected]

© 2024 Tüm Hakları Saklıdır.
Tepe Servis ve Yönetim A.Ş Bir Bilkent Holding A.Ş. Kuruluşudur.

Noktart Web Tasarım