Tepe Servis ve Yönetim A.Ş.

Kurumsal

Tepe Servis tesislerin tüm ihtiyaçlarını entegre bir şekilde ya da ayrı ayrı hizmetler şeklinde çözmektedir.

Kurumsal

Şirket Hakkında

2008 yılında temizlik hizmetleri şirketi olarak çıktığımız yolculuğumuza bugün entegre tesis yönetimi şirketi olarak devam ediyoruz. Bilkent Holding’in kurumsal değerlerine bağlı kalarak, köklerimizden gelen bilgi birikimini kendi hizmet kalitemizle birleştiriyoruz.

Yüksek standartta hizmeti en ekonomik şekilde sunmak misyonuyla hareket ediyor ve hizmet sunduğumuz kurumların tüm ihtiyaçlarını tek adreste karşılıyoruz. Hayata geçirdiğimiz yaratıcı, inovatif çözümlerle, sektörümüzde öncü uygulamalar sunmaya çalışıyoruz.

Kurumsal temizlik başta olmak üzere entegre tesis yönetimi kavramının kapsadığı tüm hizmetleri veriyor ve çağın gereksinimlerine göre yenilerini ekliyoruz.

Biz her yeni güne daha iyisini başarmak için uyanıyoruz. Daha iyi bir gelecek için güvenle ve inançla yolumuza devam ediyoruz.

Tepe Servis ve Yönetim A.Ş.


Bilkent Holding Hakkında

Temelleri 1968 yılında İhsan Doğramacı tarafından atılan Bilkent Holding; kendisine bağlı şirketler ile inşaat, mobilya-perakende, matbaa ve kâğıt, gayrimenkul, hizmet ve havalimanı işletmeciliği alanında sürdürdüğü 50 yıllık yolculuğunda, faaliyet gösterdiği sektörlerde lider, küresel bir şirket konumundadır.

Kısa sürede faaliyet alanını ve coğrafi kapsamını uluslararası standartlara uyumlu bir biçimde büyüten Bilkent Holding, güvenilir ve saygın kaynaklar tarafından yayınlanan istatistiklere göre Türkiye'nin en büyük 50 şirketler topluluğu arasında yer almaktadır. Holding'in şirketleri, kendi sektörlerinde edindikleri öncü konumları ile önemli bir güç haline gelmiştir.

Bilkent markasıyla yarattığı güvenilir imajı, güçlü finansman yapısı, yasalara ve etik değerlere duyduğu saygı ile Bilkent Holding, 50 yıllık tarihinde elde ettiği tecrübesi ile Türkiye ekonomisinin gelişimine katkı sağlamak adına büyümeye devam edecektir.

Bilkent Holding Hakkında daha fazla bilgi için: www.bilkentholding.com.tr


Misyon

Organizasyonların ana faaliyetlerini yürütebilmesi ve yapılarda kaliteli yaşam ve çalışma ortamının sağlanabilmesi için, uzman, kaliteli, deneyimli kadrosuyla yüksek standartlı, ekonomik, geniş tabanlı hizmet sunmak ve müşteri ihtiyaçlarının tümünü en iyi şekilde karşılayabilmektir.


Yönetim Kadromuz

 
 
 

Belgelerimiz


Basın Bültenleri

Tepe Servis’ten Normalleşme Sürecinde AVM’ler İçin Hijyen Planları!

Normalleşme Sürecinde AVM’ler, Rekabette Hijyenle Öne Çıkacak!

Koronavirüs (COVID-19) salgınının ardından ilk adımları atılan normalleşme süreci ile birlikte AVM’lerin açılması, hijyen konusunun önemini daha da artırdı. Türkiye’nin dört bir yanında bulunan çok sayıdaki alışveriş merkezine temizlik hizmeti sunan Tepe Servis ve Yönetim de AVM’lerde hijyen konusunda devreye alınması gereken tedbirlerle ilgili kapsamlı bir çalışmaya imza attı. Çalışmada; AVM’lerin risk oluşturabilecek alanları belirlendi ve bunlara yönelik çözüm önerileri sunuldu. Konu hakkında açıklamalarda bulunan Tepe Servis ve Yönetim Genel Müdürü Canan Çakmakcı, “Alışveriş merkezlerinde her açıdan yeni bir dönem başlıyor. Artık ziyaretçilerin AVM tercihlerindeki en büyük kriteri, sağlanan hijyen koşulları olacak. Biz de yıllardır edindiğimiz tecrübeden yola çıkarak AVM’lerin risk oluşturabilecek alanlarını belirledik, buralardaki iş yapış şekillerimizi yeniden ele aldık. Yol gösterici olacağını düşündüğümüz bu çalışmamızı alışveriş merkezlerinin yönetimleri ile paylaşacağız” dedi.

Koronavirüs (COVID-19) salgınının ardından kapanan alışveriş merkezlerinin kademeli olarak açılmaya başlaması, ek hijyen önlemlerini de gündeme getirdi. Bilkent Holding şirketlerinin oluşturduğu Bilkent Hizmet Grubu çatısı altında yer alan, Türkiye’nin yüzde yüz yerli sermayeli şirketlerinden Tepe Servis ve Yönetim de hijyen konusunda AVM’lerde alınması gereken tedbirlerle ilgili bir çalışma hazırladı.

“Pandemi hastanelerine de hizmet veriyoruz”

Konu hakkında açıklamalarda bulunan Tepe Servis ve Yönetim Genel Müdürü Canan Çakmakcı, AVM’lerin yeniden açılması ile birlikte dikkat edilmesi ve iyi yönetilmesi gereken bir sürecin başladığının altını çizerek, “Alışveriş merkezlerinde her açıdan yeni bir dönem başlıyor. Artık insanların en büyük kriteri AVM’lerin sağladığı hijyen koşulları olacak. Biz de kendi hizmetlerimiz doğrultusunda sürecin iyi yönetilmesi için bir çalışma hazırladık. Çalışmamızı, hizmet verdiğimiz alışveriş merkezlerinin yönetimlerine ileteceğiz” diye konuştu. Entegre tesis yönetimi hizmetlerini tek elden sunan Tepe Servis ve Yönetim olarak; fabrika, liman ve okulların yanı sıra hastane ve AVM’lerin de aralarında bulunduğu çok sayıda ortak kullanım alanının temizliğinden sorumlu olduklarını aktaran Çakmakcı, pandemi hastaneleri olan Yozgat ve Isparta şehir hastanelerine de hizmet sunduklarını belirtti.

Farklı alanlar için farklı eylem planları hazırlandı

Türkiye’de toplamda 31 AVM’ye hizmet sunduklarını anlatan Çakmakcı, “Normalleşme sürecinde AVM’ler önemli bir sınavdan geçecek. Biz de bu dönemin yönetilmesi için neler yapılması gerektiğini yeniden gözden geçirdik. Bu kapsamda AVM’lerin bazı noktalarındaki temizlik personeli sayılarının ve görev tanımlarının gözden geçirilmesi, sosyal mesafe, periyodik dezenfeksiyon gibi konuların aksamaması için hijyen sorumlularının yanı sıra; food court, WC’ler ve dinlenme alanları için de önerilerimiz var” açıklamasını yaptı.

Tepe Servis ve Yönetim’in hazırladığı çalışmada; AVM’lerin girişleri, danışma bankoları, WC alanları, mağazalar, dinlenme ve yemek alanları, yürüyen merdivenler, asansörler ve otoparklara dair ayrı ayrı tasarlanmış önlem ve eylem planları yer alıyor.

Tepe Servis, Salgınla Mücadele İçin ATM’lere Yönelik Temizlik Hizmetini İki Katına Çıkardı!

Hastane Yakınlarındaki ATM’lere Öncelik Verildi, Mart Ayında 121 bin 410 Silim İşlemi Gerçekleştirildi!

Yeni Tip Koronavirüs (COVID-19) salgınının ardından ortak kullanım alanlarının yarattığı riskler gündeme geldi. Entegre tesis yönetimi hizmetlerini tek elden sunan Türkiye’nin yüzde 100 yerli sermayeli şirketlerinden Tepe Servis de bu riskleri azaltmak adına hizmetlerinin periyodunu artırdı. 16 bini aşkın ATM’ye sunduğu temizlik hizmeti ile toplum sağlığının korunmasına yönelik öncü çalışmalar gerçekleştiren şirket, özellikle hastanelere yakın noktalarda bulunan ATM’lere odaklandı. Çalışmalarını büyük bir titizlikle yürüttüklerini vurgulayan Tepe Servis ve Yönetim Bankalar Direktörü Berna Ertuç, “Hem sorumluluklarımızdan hem de ortak kullanım alanlarının salgının yayılmasındaki öneminden yola çıkarak hizmetlerimizin sıklığını değiştirdik. Salgın ile mücadelede gereğince; özellikle hastanelere yakın noktalarda bulunan ATM’lere haftada en az üç kez temizlik hizmeti sunmaya başladık ve gerçekleştirdiğimiz aylık silim işlemimizi 69 binden 121 bine çıkardık. Bu kapsamda ülkemizin salgın ile yoğun bir mücadele gerçekleştirdiği Mart ayında ATM’lere yönelik 121 bin 410 silim işlemi gerçekleştirdik” dedi.

Yeni Tip Koronavirüs (COVID-19) salgını ile mücadele kapsamında; ortak kullanım alanlarının temizliği de daha fazla önem kazandı. Bilkent Holding şirketlerinin oluşturduğu Bilkent Hizmet Grubu çatısı altında yer alan, entegre tesis yönetimi sektörünün yüzde 100 Türk sermayeli lider şirketi Tepe Servis de ortak kullanım alanlarından ATM’lere yönelik hizmetlerinin sıklığını artırdı. Çok sayıda kişinin işlem gerçekleştirdiği ATM’lerin temizliğinden sorumlu olan ve bu alanda Türkiye’nin lider isimleri arasında yer alan şirket, 16 bini aşkın ATM’ye yönelik hizmetini, salgın ile yoğun bir mücadelenin gerçekleştiği Mart ayında yaklaşık iki katına çıkardı.

“Mart ayında, 121 bin 410 silim işlemi gerçekleştirdik”

Salgınla mücadelede tüm dünya ile birlikte Türkiye’nin de önemli bir süreçten geçtiğini vurgulayan Tepe Servis ve Yönetim Bankalar Direktörü Berna Artuç, “Sektörümüzün lider ismiyiz. Elde ettiğimiz bu konumun bize getirdiği bazı sorumluluklar var. Hem sorumluluklarımızdan hem de ortak kullanım alanlarının salgının yayılmasındaki öneminden yola çıkarak sunduğumuz hizmetlerin sıklığını değiştirdik, kullandığımız ürünlere dezenfektanlı kimyasal temizlik ürünlerini de ekledik. Özellikle hastanelere yakın noktalarda bulunan ATM’lere haftada en az üç kez temizlik hizmeti sunmaya başladık ve gerçekleştirdiğimiz aylık silim işlemini 69 binden, 121 bine çıkardık. Ayrıca Düzce Valiliği’nin aldığı kararlar neticesinde bölgedeki 79 ATM’ye her gün periyodik olarak temizlik hizmeti sunuyoruz. Bu kapsamda ülkemizin salgın ile yoğun bir mücadele gerçekleştirdiği Mart ayında ATM’lere yönelik 121 bin 410 dezenfeksiyon etkili silim işlemi gerçekleştirdik” diye konuştu.

Toplamda 11 bankaya hizmet sunuyor!

Ülkemizdeki 11 bankaya yönelik hizmetlerini büyük bir titizlikle yürüttüklerini belirten Artuç, “Banka şubelerine temizlik personeli hizmeti de sunuyoruz. Yalnızca Türkiye’de değil, KKTC’de hizmet veriyoruz” açıklamasını yaptı. Banka operasyonlarının hizmet verilen noktaların dağınık yapısı nedeniyle operasyonel anlamda bazı zorlukları barındırdığını aktaran Artuç, “En zor yönlerinden biri de her şubede görevli tek personelin bulunması nedeniyle, hastalık ya da izin gibi durumlarda yerine başka bir personelin yönlendirilmesi. Ve bu sürecin ülke genelindeki binlerce lokasyonda kısa sürede planlanması şart” dedi.

“ATM’leri mobil olarak kontrol ediyoruz”

“Türkiye’nin ulaşılması en zor bölgelerindeki ATM’lerin temizlik işlemini her türlü hava koşullarına ve bölgesel faktörlere karşın yürütüyoruz” ifadelerini kullanan Artuç, “Binlerce ATM’nin temizliği ve her şubede tek bir temizlik personeliyle işlerin yürütülmesi ancak denetim, çok titiz bir planlama ile mümkün. Biz bu zorluğu; eş zamanlı operasyon yönetimi gerçekleştirmemize olanak sağlayan yüzde 100 yerli OnTime yazılımımız sayesinde aşıyoruz. Temizlediğimiz ATM’leri uzaktan erişimle, mobil ve gerçek zamanlı kontrol ediyoruz” diye konuştu. 16 bin 511 adet ATM’ye hizmet sunduklarını söyleyen Artuç, “Dezenfeksiyon çalışmalarımızda kirlerin tamamen ve hızlı bir şekilde giderilmesine yönelik çevreye duyarlı ürünler kullanıyoruz. Ürünlerimiz kirlenme işleminin gecikmesini sağlayan özelliğe de sahip” dedi.

Tepe Servis’ten Ortak Alanlara Temizlik Kalkanı!

Entegre tesis yönetimi hizmetlerini tek elden sunan Türkiye’nin yüzde yüz yerli sermayeli şirketlerinden Tepe Servis ve Yönetim, tüm dünyada önemi daha da artan ortak kullanım alanlarına yönelik temizlik hizmetinin frekansını artırdı. Fabrika, okul, liman, AVM’lerin yanı sıra ATM’lerin de aralarında bulunduğu çok sayıda ortak kullanım alanının temizlik hizmetinden sorumlu olan şirket, dezenfektan etkili, çevreye ve insan sağlığına duyarlı kimyasal ürünlerle hızlı ve güvenilir çözüm önerileriyle toplum sağlığının korunmasına destek sağlıyor. Tüm hizmetlerini büyük bir titizlikle gerçekleştirdiklerini vurgulayan Tepe Servis ve Yönetim Genel Müdürü Canan Çakmakcı, “Toplum sağlığı açısından son derece önem taşıyan ortak kullanım alanlarının temizlik hizmeti, bu işin profesyonelleri tarafından yürütülmeli. Türkiye’de sektörün lider isimleri arasında yer almamızın getirdiği sorumlulukla, oluşan ihtiyaçlar doğrultusunda söz konusu alanlardaki temizlik hizmeti frekansımızı artırdık” diye konuştu.

Bilkent Holding şirketlerinin oluşturduğu Bilkent Hizmet Grubu çatısı altında yer alan, entegre tesis yönetimi sektörünün yüzde 100 Türk sermayeli lider şirketi Tepe Servis ve Yönetim, ortak kullanım alanlarına yönelik temizlik hizmetinin sıklığını artırdı. Fabrika, okul, liman, AVM’lerin yanı sıra ATM’lerin de aralarında bulunduğu çok sayıda ortak kullanım alanına yönelik temizlik hizmeti sunan şirket, hızlı ve güvenilir çözüm önerileriyle toplum sağlığının korunmasına destek sağlamayı amaçlıyor.

Konu hakkında açıklamalarda bulunan Tepe Servis ve Yönetim Genel Müdürü Canan Çakmakcı, sektörün öncü isimleri arasında yer aldıklarını, elde ettikleri bu konumun birçok sorumluluğu da beraberinde getirdiğini vurguladı. Bu kapsamda tüm hizmetlerini büyük bir titizlikle yürüttüklerini vurgulayan Çakmakcı, “9 bin çalışanımızla; fabrika, okul, liman, AVM’lerin yanı sıra ATM’lerin de aralarında bulunduğu çok sayıda ortak kullanım alanına yönelik hizmet sunuyoruz. İhtiyaçlar doğrultusunda Türkiye’nin dört bir yanında bulunan AVM ile ATM noktalarının da yer aldığın ortak alanlara yönelik hizmetlerimizin periyodik uygulama sıklığını artırdık” dedi.

“AVM’lerdeki temizlik periyotları ve uygulamalar son derece önemli”

AVM’lerin çekim merkezi olması nedeniyle sunulan hizmet noktasında en çok dikkat edilmesi gereken alanlar arasında yer aldığını söyleyen Çakmakcı, “AVM’ler çok büyük metrekarelere sahip olduğundan; buradaki temizlik periyotları ve uygulamalar son derece önemli. Buradaki uygulamalar alanların özelliğine göre değişiyor. Örneğin food court alanı (yemek masası, sandalye ve zemin yüzeyler) ile WC alanları, asla taviz ve hata kabul etmeyen alanlar. Bu alanlarda kullanılan makine/ekipman, tekstil ürünleri ve kimyasal ürünler birbirinden farklı. Çapraz bulaşma olarak tanımladığımız durumlara izin verilmemesi için, uygulama yapan personelden depolama alanına, hijyen noktalarından, ömrünü tamamlamış ürünlerin imhasına kadar ayrı süreçler izleniyor” açıklamasını yaptı.

Nano teknolojik ürünlerle 30 gün süreye kadar koruma!

AVM temizliğinde; hem uygulama yapılan yüzeyde kir birikimini engellemeye hem de yüzeyin bakımına ve ömrünü uzatmaya yönelik ürünlerin kullanıldığını anlatan Çakmakcı, “AVM’ler, hata affetmeyecek çok riskli hastane alanları ile ilaç, gıda üretim tesislerinde, okul, site, sosyal tesis gibi alanlarda temizlik hizmeti profesyonelleri tercih ediliyor. Bizim Tepe Servis olarak 2020 yılı mottomuz ‘Temiz Çevre-Önce Kirletme’. Bu ilkeye bağlı olarak; hijyen, bakım gibi ana özelliklerin yanında geri dönüşümlü, doğaya zarar vermeye yapıda, tasarruf sağlayan teknolojide ürünler tercih ediyoruz” dedi. Çakmakcı, nano teknolojik temizlik ürünleri kullanımının her geçen gün daha da yaygınlaştığını söyleyen Çakmakcı, bu ürünlerin, 30 gün süreyle koruma sağladığına vurguladı.

“15 bini aşkın ATM’ye hizmet sunuyoruz”

ATM’lere yönelik hizmetlerine de değinen Çakmakcı, “Her türlü hava koşullarına, bölgesel faktörlere karşın Türkiye’de ve KKTC’de yer alan 15 bini aşkın ATM’ye hizmet sunuyoruz. ATM’ler ortak kullanım alanları açısından son derece önemli noktalar, her gün çok sayıda kişi burada işlem yapıyor. Biz de bu noktalarda ayda 70 bine yakım silim işlemi gerçekleştiriyoruz.  Dezenfektan etkili, çevreye ve insan sağlığına duyarlı kimyasal ürünlerle temizlediğimiz bu alanlardaki hizmet frekansımızı da artırdık” dedi.

Grip Mevsiminde AVM Temizliğini Şansa Bırakmamak Gerek!

Tepe Servis, Kış Aylarında AVM’lerde Ekstra Temizlik Tedbirleri Devreye Aldı!

Entegre tesis yönetimi hizmetlerini tek elden sunan Türkiye’nin yüzde yüz yerli sermayeli şirketlerinden Tepe Servis ve Yönetim, grip hastalıklarının arttığı kış aylarında, ekstra tedbirleri devreye soktu. “Temiz Çevre” projesi ile sömestr tatili öncesi AVM’lerdeki çocuk oyun alanlarını çevreye duyarlı antimikrobiyal koruyucularla ücretsiz olarak temizleyen şirket, Türkiye’nin dört bir yanında bulunan çok sayıdaki alışveriş merkezine sunduğu temizlik hizmeti ile toplum sağlığının korunmasına destek sağlıyor.

Bilkent Holding şirketlerinin oluşturduğu Bilkent Hizmet Grubu çatısı altında yer alan, entegre tesis yönetimi sektörünün yüzde 100 Türk sermayeli lider şirketi Tepe Servis ve Yönetim, grip hastalıklarının arttığı kış ayları için ekstra tedbirlerini devreye aldı ve alışveriş merkezlerine yönelik sunduğu hizmetlerin periyodik sıklığını artırdı. Toplum sağlığını ön plana çıkarmak amacıyla hayata geçirdiği “Temiz Çevre” projesini Ankara ve İstanbuldaki bazı AVMlerde hayata geçiren şirket, proje kapsamında alışveriş merkezlerinin çocuk oyun alanlarını, virüs ve mikropların %99unu yok eden ve daha önemlisi üremelerini durduran, çevreye duyarlı antimikrobiyal koruyucularla ücretsiz olarak temizlemişti.

“Alanların özelliğine göre temizlik periyodları ve uygulamalar değişiyor”

AVM’lere yönelik hizmetleri hakkında açıklamalarda bulunan Tepe Servis ve Yönetim Genel Müdürü Canan Çakmakcı, AVM alanlarının çekim merkezi olması nedeniyle her gün sanki ambalajından çıkarılan bir hediye gibi, aynı titizlikle müşterilere açılması gerektiğinin altını çizdi. Çakmakçı, “AVM’ler çok büyük metrekarelere sahip olduğundan; temizlik periyotları ve uygulamalar da alanların özelliğine göre değişiyor. Örneğin foodcort alanı (yemek masası, sandalye ve zemin yüzeyler) ile WC alanları, asla taviz ve hata kabul etmeyen alanlar. Bu alanlarda kullanılan makine/ekipman, tekstil ürünleri ve kimyasal ürünler birbirinden farklı. Çapraz bulaşma olarak tanımladığımız durumlara izin verilmemesi için, uygulama yapan personelden depolama alanına, hijyen noktalarından, ömrünü tamamlamış ürünlerin imhasına kadar ayrı süreçler izleniyor” dedi. Özellikle kamu sağlığının hassasiyet gösterdiği kış aylarında havalandırma ve genel alan temizliklerinin öneminin artığını vurgulayan Çakmakçı, “Böyle dönemlerde ziyaretçi sayısına da bağlı olarak hijyenin önemi artıyor ve uygulama frekans aralıklarımız kısalıyor” dedi

30 güne kadar koruma!

AVM temizliğinde kullanılan kimyasalların, hem uygulama yapılan yüzeyde kir birikimini engellemeye hem de yüzeyin bakımına ve ömrünü uzatmaya yönelik yardımcı ürünlerden seçildiğini anlatan Çakmakçı, şunları söyledi: “Özellikle son yıllarda işletmelerdeki satınalma ve idari işler birimlerinin yetkinliklerinin artmasıyla temizlik gibi çok önemli ve hassas konuların bu işi profesyonel olarak yapan firmalara emanet edildiğini görüyoruz. Özellikle AVM gibi insan yoğunluğunun çok fazla olduğu, çok büyük alanlarda, hata affetmeyecek çok riskli hastane alanları, ilaç, gıda üretim tesislerinde, kamu sağlığını etkileyen okul, site, sosyal tesis gibi alanlarda temizlik hizmeti profesyonelleri tercih ediliyor. Bizim Tepe Servis olarak 2020 yılı mottomuz ‘Temiz Çevre-Önce Kirletme’. Bu ilkeye bağlı olarak; hijyen, bakım gibi ana özelliklerin yanında geri dönüşümlü, doğaya zarar vermeye yapıda, tasarruf sağlayan teknolojide ürünler tercih ediyoruz.” Nano teknolojik temizlik ürünleri kullanımının her geçen gün daha da yaygınlaştığını söyleyen Çakmakçı, bu ürünlerin, 30 gün süreyle koruma sağladığına vurgu yaptı.

Tepe Servis’ten Çocuklara Özel Hijyen Hizmeti!

“Temiz Çevre” Projesi ile AVM’lerdeki Çocuk Oyun Alanları Çevreye Duyarlı Ürünlerle Dezenfekte Edildi!

Türkiye’de sınırlı şirket tarafından sunulan entegre tesis yönetimi hizmetleri kapsamında tek elden sürdürülebilir çözüm önerileri sunmayı amaçlayan Tepe Servis ve Yönetim, yarı yıl tatiline hazırlanan çocuklar için önemli bir proje hayata geçirdi. Bu kapsamda ilk olarak Ankara’daki bazı AVM’lerde uygulanan “Temiz Çevre” projesinin şimdiki ayağı ise İstanbul oldu. Proje çerçevesinde İstanbul’daki bazı AVM’lerin çocuk oyun alanları; virüs ve mikropların %99’unu yok eden ve üremelerini durduran, çevreye duyarlı antimikrobiyal koruyucularla ücretsiz olarak dezenfekte edildi. #öncekirletme mottosuyla ön plana çıkarılan projenin ilerleyen süreçlerde diğer şehirlerdeki AVM’lerde de devam ettirilmesi planlanıyor.

Bilkent Holding şirketlerinin oluşturduğu Bilkent Hizmet Grubu çatısı altında yer alan, entegre tesis yönetimi sektörünün yüzde 100 Türk sermayeli lider şirketi Tepe Servis ve Yönetim, toplum sağlığını ön plana çıkaran “Temiz Çevre” projesini İstanbul’daki AVM’lere de taşıdı. Doğa ve çevre duyarlılığı alanında örnek bir çalışmaya imza atan Tepe Servis ve Yönetim’in söz konusu projesi ile İstanbul’da belirlenen AVM’lerin çocuk oyun alanlarını, virüs ve mikropların %99’unu yok eden ve daha önemlisi üremelerini durduran, çevreye duyarlı antimikrobiyal koruyucularla ücretsiz olarak dezenfekte edildi. İlk önce Ankara’daki bazı AVM’lerde başlatılan ve #öncekirletme mottosuyla dikkatleri üzerine çeken proje kapsamında İstanbul’daki çalışmalara, 2019-2020 eğitim ve öğretim döneminin yarı yıl tatili öncesi başlatıldı.

“Oyun alanlarını özellikle seçtik”

Konu hakkında açıklamalarda bulunan Tepe Servis ve Yönetim Genel Müdürü Canan Çakmakcı, proje kapsamında 2019-2020 eğitim öğretim döneminin 20-31 Ocak tarihleri arasına denk gelen yarı yıl tatili öncesinde, İstanbul’daki bazı AVM’lerde yer alan çocuk alanlarını çevreye duyarlı antimikrobiyal koruyucularla dezenfekte edildiğini anlattı. “Projemizin toplum sağlığı açısından diğer kurum ve kuruluşlara örnek olacağını düşünüyoruz” açıklamasını yapan Çakmakcı, “Çocuk oyun alanları ne yazık ki bakteri, virüs ve mikropların çapraz bulaşma riskinin oldukça yüksek olduğu alanlar. Tüm bu gerçeklerden yola çıkarak özellikle bu alanları seçtik. Biz de hayata geçirdiğimiz Temiz Çevre projesi ile bakteri, virüs ve mikropların çapraz bulaşma riskini minimize etmeyi hedefliyoruz. Çocuk oyun alanlarındaki tüm yüzeylerde, bilinen bakteri, virüs ve mikropların %99’unu yok eden ve daha önemlisi üremelerini durduran, güçlü etkiye sahip antimikrobiyal koruyucular kullandık. Bu koruyucular ağır metal ve gümüş içermiyor, zehirli madde ve kimyasal kalıntı bırakmıyor. En önemlisi ise diğer bakteri, virüs ve mikropların direnç kazanmasını engelliyor” diye konuştu.

Tepe Servis ve Yönetim  10. Yılını Kutluyor

Entegre tesis yönetimi sektörünün %100 Türk sermayeli en büyük şirketi (en büyük milli/yerel şirketi de denebilir?) Tepe Servis ve Yönetim, 10. Yılını kutluyor. 19 Eylül’de Bilkent Otel’de gerçekleşecek etkinliğe ülkemizin önde gelen kurum ve kuruluşlarının üst düzey yöneticileri ve Bilkent Holding üst yönetimi katılacak.

2008 yılında kurumsal temizlik ve site/tesis yönetimi hizmetleri sunmak amacıyla kurulan Tepe Servis, bugün ülke genelinde 9 bin çalışanı ve 250 kurumsal müşterisiyle sektöründe lider şirketler arasında yer alıyor.

Kurumsal temizlikten, site\tesis yönetimi hizmetlerine, çağrı merkezi hizmetinden, ülkemizin önde gelen şehir hastanelerinde ihtiyaç duyulan destek hizmetlerine kadar tüm kurumsal hizmet ihtiyaçlarını Türkiye’nin her yerinde entegre bir şekilde çözen Tepe Servis ve Yönetim, 19 Eylül’de Bilkent Otel’de gerçekleşecek etkinlikle 10. Yılını kutlayacak. Düzenlenecek etkinliğe ülkemizin önde gelen kurum ve kuruluşlarının üst düzey yöneticileri ve Bilkent Holding üst yönetimi katılacak.

Faaliyetlerine Bilkent Holding bünyesinde 2008 yılında başlayan Tepe Servis’in bugün sektörünün en çok tercih edilen şirketlerinden biri haline geldiğini ifade eden Tepe Servis Genel Müdürü Canan Çakmakcı, “Tepe Servis olarak önümüzdeki yıllarda hem istikrarlı bir şekilde gelişmek hem de sektörümüzü büyütmeyi hedefliyoruz. Kurumsal temizlik, site/tesis yönetimi, çağrı merkezi hizmeti, banka ve ATM temizliği, şehir hastanelerinde sunduğumuz destek hizmetlerinde kurumsal değerlerimize bağlı kalarak, sahip olduğumuz liderliği devam ettirmek ve en iyiye ulaşmak hedefindeyiz.” şeklinde konuştu.

Tepe Servis’in bu yıl Fortune 500 Türkiye listesine girdiğine dikkat çeken Çakmakcı,   yüzde 53’ü kadın çalışandan oluşan bir şirket olarak ülke ekonomisine katkı sağlamak ve daha çok istihdam yaratmak için faaliyetlerini sürdüreceklerini söyledi.

ATM Temizliğinde Tepe Servis İş Bankası İş Birliği

Tepe Servis ve Yönetim, Türkiye İş Bankası’nın Türkiye genelindeki tüm ATM’lerinin temizliğini gerçekleştirecek. Yapılan iş birliği kapsamında İş Bankası’nın 3 bin 549 adet ATM temizliğini üstlenen Tepe Servis, yaz döneminde aylık 17 bin 840, kış döneminde ise 16 bin 268 adet ATM silim işlemini yapacak.

Türkiye İş Bankası ile yapılan anlaşma sonrası bankacılık sektöründe Tepe Servis’in temizliğini üstlendiği ATM sayısı 8 bin 625 olurken, aylık silim sayısı da 40 bin 982’ye ulaştı. Tepe Servis,  günde ortalama bin 366 adet ATM temizliğinin yapıldığı bir operasyonu yönetecek.

ATM temizliğinde müşteri portföyünü artırmak ve en kaliteli hizmeti en uygun fiyatlara sunabilmek için çalışmalarını sürdüren Tepe Servis, İş Bankası iş birliği ile şube dışı ATM silim operasyonunda sektörün lider firması konumuna ulaştı.

TEPE SERVİS, İNOVASYONA YATIRIM YAPIYOR

Destek aldıkları ve geliştirilmesinde katkıda bulundukları yerli yazılım sayesinde, ATM temizlik hizmetlerini sistematik bir şekilde yürütebildiklerini söyleyen Tepe Servis Genel Müdürü Canan Çakmakcı, ”Tepe Servis için özel olarak geliştirilen uygulama ile en çok verim alacak şekilde oluşturulan günlük temizlik programları personele otomatik olarak iletiliyor, temizlikler tamamlanınca işleme dair veriler ve görselleri sisteme yükleniyor. Saha ekiplerinden gelen tüm verilere,  ofis yöneticilerimiz tek noktadan ulaşıp bu yoğun trafiği takip ederek denetimlerini sağlayabiliyor. Binlerce ATM’nin karışıklık yaşanmadan düzenli bir biçimde temizlenebilmesi için bulundukları güzergâhların rota planlaması için teknolojiye yatırım yapıyoruz” değerlendirmesinde bulundu.

Mobil veri toplama ve ekip yönetim uygulaması olan yazılım sayesinde saha ekiplerinden gelen her verinin lokasyonunun GPS verileri ile saptanabildiğini belirten Çakmakcı,   çevrimdışı çalışabilme özelliği sayesinde internet olmayan yerlerde saha çalışmalarının aksamadan yürütüldüğünü sözlerine ekledi.

Tepe Servis Inovatif Yaklaşımlarla Hizmet Kalitesini Artırıyor

Mersin, Isparta ve Yozgat’ta açılan Türkiye’nin ilk üç şehir hastanesinin medikal olmayan genel destek hizmetleri ile Isparta Şehir Hastanesi’nin bina destek hizmetlerini sunan, yakın bir tarihte dünyanın en büyük hastane komplekslerinden, 3 bin 731 yataklı dev Ankara Bilkent Şehir Hastanesi’ne hizmet vermeye başlayacak olan Tepe Servis ve Yönetim A.Ş, geliştirilmesini sağladığı iş takip uygulamasıyla hastane destek hizmetlerindeki verimliliğini arttırmayı başardı.   

Şehir hastanelerindeki tüm hizmetlerini uzaktan erişimli ve gerçek zamanlı yönetebilmek amacıyla yazılım ve bilgi teknolojileri alanında uzman Ankara merkezli idvlabs firması ile iş birliği içerisine giren Tepe Servis, tamamen yerli bir iş takip sistemi uygulaması olan “Ontime” programının hastane hizmetlerine özel kurgulanması için yatırım yaptı.

Söz konusu program mobil arayüzüyle şehir hastanelerindeki iş süreçlerine hız katmakla birlikte, Tepe Servis çalışanlarının hastane içerisindeki faaliyetlerini ayrıntılı olarak kayıt altına alabiliyor. Program sayesinde çalışanların performansı ve işlerin tamamlanma verileri yöneticiler tarafından her aşamada mobil cihazlar ve internet üzerinden takip edilebiliyor.

Söz konusu uygulama ile şehir hastaneleri destek hizmetlerinde büyük bir fark yarattıklarını söyleyen Tepe Servis Kamu Özel İş Birliği Projeleri’nden sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Evren Tüfekçioğlu, “İşin anlık olarak takip edilebilmesi özelliği ile  zaman ve iş gücü analizi rahatlıkla yapabiliyoruz. Elde edilen verilerle planlama yaparak istediğimiz verimliliği yakalayabiliyoruz. Kullanıcı kabiliyetini ve performansını değerlendirebiliyoruz. Hizmet ve iş gücü süresini ölçümleyebiliyoruz ” diye konuştu. 

Sektörde fark yaratmak adına, yenilikçi ve yaratıcı çözümler ile teknolojiyle entegre olmuş donanımları birincil öncelikte tuttuklarını ifade eden Tüfekçioğlu, “Kuruluşumuzdan itibaren iş verimliliğini çok önemseyen bir kurum olduk, bu nedenle hizmetlerimize özel inovatif teknoloji yatırımlarımızı sürdürerek, yolumuza devam ediyoruz” değerlendirmesinde bulundu.

Taşeronluktan Çözüm Ortağına Evrilenler Ayakta Kalacak

Yaklaşık 25 bin çalışana sahip Bilkent Holding Hizmetler Grubu’nun sektöründe lider şirketlerinden Tepe Servis ve Yönetim A.Ş,  sektörün önde gelen oyuncularını bir araya getiren  “FM EXPO İSTANBUL Bina ve Tesis Yönetim Fuarı”nda; müşterilerinin ihtiyaçları doğrultusunda sunduğu zengin içerikteki hizmet çözümlerini tanıttı. Konusunda uzman 150 şirketin katıldığı FM EXPO İstanbul’a 10 bin profesyonel ziyaretçi bekleniyor.

Tesis Yönetim Derneği tarafından Türkiye’de ilk defa düzenlenen bu uluslararası fuar, 9-11 Mayıs 2018 tarihlerinde İstanbul Kongre Merkezi’nde gerçekleştiriliyor. Fuar ile eş zamanlı düzenlenen  TRFMC 2018 Türkiye Tesis Yönetim Konferansı’nda konuşan Tepe Servis Genel Müdürü Canan Çakmakcı, tesis yönetim kavramının dinamik yapısına dikkat çekerek, Tesis yönetim kavramı çağın gerekliliklerine göre sürekli gelişen ve değişen bir kavram. Görev tanımlarımıza her yıl yeni bir ekleme yapılıyor. Yeni tesisler yeni iş kolları ve herşeyden önemlisi yeni müşteri beklentileri bizim tanımlarımızı değiştiriyor, geliştiriyor dedi.

Pazarın olağanüstü bir ivmeyle büyüdüğünü anlatan Çakmakcı,Araştırmalar ülkemizdeki tesis yönetim pazarının hızla büyüdüğünü gösteriyor. Pazara her yıl neredeyse bir milyon metrekare yeni ofis alanı, yaklaşık 50-60 AVM, 80 civarı plaza ekleniyor. Derneğin üyesi 18 şirketin yarattığı istihdam şimdiden 50 binin üzerinde. Bizim bu gelen dalgaya ‘yetişmiş insan kaynağı’ açısından hazırlanmamız hayati bir gereklilik. Bu konuda ihtisaslaşan örgün eğitim programları kurgulamadan, meslek tanımları yaratmadan, kurs, ders, sertifika programları oluşturmadan göğüslemeye çalışmamız zor” değerlendirmesinde bulundu.

Artan işçilik maliyetleri, daralan kâr marjları, finansal iklim değişiklikleri, mevzuatsal boşluklar gibi sorunlarla mücadele ettiklerini ifade eden Çakmakcı,Sektörün en büyük fark unsuru teknolojik yatırımlar. Teknolojik beklentiler hızla artıyor, bu konudaki uygulamalar da artıyor fakat kısa vadeli iş birlikleri bu tür yatırımların finansmanını zorlaştırıyor.” diye konuştu.

Çakmakcı, geleceğin; teknolojik altyapısını geliştirebilenlere, katma değerli hizmet sunabilenlere, empati yapabilenlere, bir başka deyişle taşeronluktan “çözüm ortaklığı”na evrilebilenlere ait olduğunu söyledi.

Tepe Servis Fransız Devi Klepierre ile Gücünü Birleştirdi

Tepe Servis ve Yönetim A.Ş, Avrupa’nın en büyük halka açık alışveriş merkezleri yatırım ve yönetim şirketi Fransız Klépierre ile iş birliğine gitti. Entegre tesis çözümleri ve tesis yönetiminde hizmet kalitesini en üst seviyeye taşımayı hedefleyen Tepe Servis, bu iş birliğiyle birlikte alışveriş merkezlerinin yönetim hizmetlerini de yürütecek. Klépierre iş birliği, Anatolium AVM (Bursa), Tekira AVM (Tekirdağ), Teraspark AVM (Denizli), ADA AVM (Adapazarı ) ve Tarsu AVM (Tarsus) tesis yönetim hizmetlerini kapsıyor.

Fransa’nın köklü şirketi Klépierre ile yapılan anlaşmanın Türkiye’nin çeşitli yerlerindeki beş AVM’yi kapsadığını ifade eden Tepe Servis ve Yönetim Genel Müdürü Canan Çakmakcı, “Hizmet sözleşmesi kapsamında taahhütlerimizi yerine getirerek maksimum fayda ile minimum maliyet oluşturmayı hedefliyoruz. Yönetim hizmetlerini üstlendiğimiz AVM’lerde kaliteyi artırarak daha sağlıklı bir yapıda işlerlik sağlamak için çalışacağız” diye konuştu.

Tepe Servis’in sektöründe dinamizmi ile dikkat çeken bir şirket olduğunu belirten Canan Çakmakcı, şu değerlendirmelerde bulundu:

“Hizmet sektöründe her geçen gün detaylanan ve genişleyen müşteri beklentilerine kapsamlı yanıt verebilmek, hız ve çeviklik hayati önem taşıyor. Biz de buna en iyi şekilde cevap verebilecek yapıya sahibiz. 8 bin kişiye yaklaşan personel sayımız,  200’ün üzerinde kurumsal müşterimiz ile Türkiye’nin 81 ilinde faaliyetteyiz. Ülke genelinde 24 adet AVM’ye hizmet sunuyoruz.  Yüzde olarak ağırlık İstanbul’da ancak Urfa’dan İzmir’e kadar pek çok farklı ilde AVM projemiz bulunuyor.”

TEPE, SEKTÖRDEKİ YERİNİ DAHA DA SAĞLAMLAŞTIRACAK

Klépierre gibi uluslararası büyük bir ortakla çalışarak Türkiye pazarındaki yerlerini daha da sağlamlaştıracaklarını belirten Tepe Servis  Genel Müdür Yardımcısı Miktat Kuzhan, elde edilecek  know-how ile başka müşterilerine de aynı kalitede hizmet sunacaklarını söyledi.

Tepe Servis’in tesis yönetim tecrübesiyle, Klépierre’nin birikiminin bir araya getirilerek ortak sinerji yaratılacağını anlatan Kuzhan, “Böylelikle AVM’lerin daha iyi ve kaliteli hizmetle, daha verimli çalışmasının yolları ortaya çıkacak. Her bir projeye yönelik özel ve ayrıntılı çalışmalar yapılacak. Teknik cihazlar, aydınlatma, soğutma, ısıtma sistemleri ile temizlik, güvenlik hizmetleri gibi unsurlar en ince noktasına kadar takip edilip, ölçümlenerek AVM’ler daha verimli ve kaliteli hale getirilecek” diye konuştu.


Basın Küpürleri

avmlerde hijyen seferberliği
rekabet artık hijyenle olacka...
normalleşme sürecinde avm temizliği rekabet....
önlemleri arttırdık dezenkasyon
pandemi hastanesinin gizli kahramanları tepe servis
pandemi hastanesinin gizli kahramanları...
pandemi hastanesinin gizli kahramanları..._
tepe servisten ortak alanlara temizlik kalkanı!
2
3
ortak alanlarda temizlik kalkanı
ankara avm'lerde virüs temizliği
başarının sırrı eşitlikte
1045 kurum temizlik görevlisi alımı yapıyor
grip mevsiminde avm temizliğini şansa bırakmamak gerek
30 Güne kadar koruma
AVM'lerde temizlik alarmı
AVM'lerde temizlik alarmı
AVM'lerde temizlik alarmı
AVM'lerin temizlik konusundaki hassasiyetleri arttı
tepe servisten çocuklara özel hijyen
2018-10-05-4
2018-10-05-3
2018-10-05-2
2018-10-05-1
2018-06-03
2018-06-04
2017-12-01
2017-10-02
2017-10-01
2017-08-03
2018-06-02
2018-06-01
2018-05-01
2018-03-03
2018-03-02
2018-03-01
2018-01-03
2018-01-02
2018-01-01
2017-12-02
2017-08-02
2017-08-01
2017-06-02
2017-06-01
2017-05-01
2017-04-05
2017-04-04
2017-04-03
2017-04-02
2017-04-01
2017-03-01
2017-02-05
2017-02-04
2017-02-03
2017-02-02
2017-02-01
2017-01-01
2016-08-01
2016-06-01

Basın Kiti

Şirket Politikası

Çevreye, topluma ve çalışanlarına karşı sorumluluklarının bilincinde, teknoloji ve kalite açısından, sektöründe lider bir kuruluş olarak politikamız müşterilerimize beklentilerinin üzerinde ürün ve hizmet sunarak memnuniyetlerini sağlamaktır.

Bu doğrultuda amacımız,
Mal ve hizmet temin ettiğimiz tedarikçilerimizle, öncelikle kalite, çevre duyarlılığı ve iş güvenliğini sağlayacak iş birliği ve güven çerçevesinde çalışarak verimliliğimizi arttırmak, bütün faaliyet sahalarında ve hizmet birimlerinde tüm faaliyetlerimizi sistematik ve düzenli bir şekilde değerlendirerek sürekli daha iyiye ve doğruya yönelmektir.

Çalışmalarımız kapsamında başta çevre, iş sağlığı ve güvenliği olmak üzere çalışan görüşleri dikkate alınarak süreçlerin yönetilmesi, ilgili tüm yasal şartlara uymayı, çevresel etkileri, kirlenmeyi, kaza risklerini önlemeyi ve sürekli iyileştirmeyi taahhüt ederiz.

Entegre Yönetim Sisteminin sürekliliğinin sağlanması şirket çalışanları olarak hepimizin ortak görevi ve geleceğidir.

Canan ÇAKMAKCI
Genel Müdür


Bilgi Güvenliği ve Yönetim Sistemleri Politikası

Hizmet sektöründe faaliyet gösteren şirketimizde gizlilik, bütünlük ve erişilebilirlik ilkeleri kapsamında bilgi güvenliğini sağlamak, iş sürekliliğimize ve bilgi varlıklarımıza yönelik potansiyel tehlikelerden korunmak amacıyla;

  • Bilgi varlıklarına yönelik riskleri sistematik olarak yönetmeyi, 
  • Bilgi güvenliği ile ilgili yasal ve düzenleyici mevzuat gerekliliklerini yerine getirmeyi, 
  • Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemimizin ISO 27001 standardının gereklerini yerine getirecek şekilde doküman oluşturmayı ve uygulamayı, 
  • Sisteme aykırı davranışlarda bulunan kurum içi veya dışı kişi ve tüzel kişiliklere, ilgili yasal ve düzenleyici mevzuat ve şirket prosedürleri kapsamında yaptırımlar uygulamayı, 
  • Sistemin sürekli iyileştirilmesi için yeterli işgücü/finansal kaynağı ayırmayı ve altyapımızı geliştirmeyi 

Tepe Yönetimi olarak kabul ve taahhüt ederiz.

 

Çağrı Merkezi ve Müşteri Memnuniyeti Politikası

Sosyal ve yasal sorumluluklarımızın bilinci ile; yüksek seviyede altyapı ve teknolojiyi, kalifiye insan kaynağını sağlayarak ve müşteri/çalışan ve diğer ilgili tarafların geri beslemelerini alarak, beklentilerin üzerinde kaliteli ve sistematik çağrı merkezi hizmetini sunmayı ve sistemimizi sürekli iyileştirmeyi,

Müşteri odaklı yaklaşım ile gelen talep ve şikayetleri; en kısa sürede ve gizlilik ilkesi çerçevesinde, şeffaf, anlaşılır, objektif, etkin ve verimli bir şekilde ele alarak, yasal mevzuat ve sözleşmelerden gelen yükümlülüklere uygun, her zaman erişilebilir olacak şekilde cevap vermeyi ve gidermeyi taahhüt ederiz.

Canan ÇAKMAKCI
Genel Müdür