Tepe Servis ve Yönetim A.Ş.

Neden Tepe Servis

Neden Tepe Servisi Tercih Etmelisiniz.

Neden Tepe Servis

Neden Tepe Servis?

  • Operasyonel ve yönetsel yetkinlik (Yöneticilerde +10 yıl, tüm operasyonda ortalama +5 yıl sektör tecrübesi)
  • Kurumsal yapı ve istikrar (Sektörün ilklerindeniz, 11. yaşımızı gururla kutluyoruz.)
  • Bilkent Holding değerleri ışığında profesyonel yaklaşım ve etik anlayış
  • Müşteri ihtiyacına göre şekillenebilen esnek, çabuk ve butik hizmet
  • 444 Çalışan/Müşteri Memnuniyet hattı ile çalışan ve müşteriye direkt temas, problemlere hızlı çözüm üretme, yönetime tüm gerçekliğiyle raporlama
  • Operasyonun tüm aşamaları için gerçek zamanlı takip sistemi yazılımı, performans takibi, şeffaf ve detaylı raporlama
  • %100 Yerli Sermaye
  • Bilim ve eğitime olan katkımız
  • Yüksek müşteri memnuniyeti, kurumsal algı ölçümlerinde istisnasız yüksek memnuniyet skorları
  • Hızlı iş adaptasyonu ve sonuç odaklılık
  • İşi devir alma süreçlerinde yüksek bilgi birikimi ve tecrübe ile sorunsuz geçiş süreci
  • Hukuki bilgi birikimi, yasalara ve mevzuatlara %100 uyum
  • Müşteri ile bütünleşen çözüm ortağı yaklaşımı
  • Çoklu çözümlerin tek bir çatı altında karşılanması
  • 81 ilde yüksek hizmet kalitesi
  • Dağınık yapıdaki noktalara dahi kısa sürede hızlı çözümler
  • Yenilikçi yapı, teknolojik liderlik ve inovatif bakış açısı
  • Güçlü referanslar ve alanında uzman kadro
  • Çevreye ve insan sağlığına saygılı malzeme kullanımı
  • Hizmet sunduğumuz tesislerin yüzey ve demirbaşlarına gösterdiğimiz özen ve ömürlerini uzatıcı metodlar
  • Dış belgelendirme kuruluşları tarafından denetlenen sürdürülmeye hak kazanılmış Kalite Sistem Belgeleri
  • Kalite Sistem Belgelerinde sıfır uygunsuzluk
  • Değişen yönetmelik ve standartlara uyum sürecinin hızlı olması
  • Çağdaş eğitim teknolojileri ile tüm çalışanlarımız için kişisel ve mesleki eğitim hedefimiz
  • İşimize, birbirimize, iş ortaklarımıza ve başarıya tutkuyla bağlı oluşumuz

Banka Sektörü

  • Mobil ekibimiz ile ATM’lerdeki sorunları sizlere ileterek merkez kadronuzda daha verimli işgücü kullanımınızın sağlanması

Çağrı Merkezi

  • İşitme engelli müşterilerimize özel görüntülü çağrı merkezi hizmetimiz

Şehir hastaneleri

  • Çoklu çözümlerin tek çatı altında karşılanması
  • Dış belgelendirme kuruluşları tarafından denetlenen sürdürülmeye hak kazanılmış Kalite Sistem Belgeleri
  • Sağlık Bakanlığı tarafından yapılan SKS (Sağlık Kalite Standartları) ile ilgili denetimlerimizden aldığımız yüksek skorlar