Tepe Servis ve Yönetim A.Ş.

Yazılarımız

Tepe servis yazıları

Yazılarımız

Pandemi ile Mücadelede Ortak Kullanım Alanlarında Yürüttüğümüz Temizlik ve Hijyen Hizmetleri V-Safe Belgesine Layık Görüldü!
Blog |

Pandemi ilanı sonrasında dünyanın geri kalanıyla birlikte, hastalığın yayılmasını sınırlamak / azaltmak için gerekli önlemlere göre adapte edilen virüs ile mücadele stratejilerinin, salgının kontrolü konusunda krizlere karşı daha uyumlu ve dirençli hale gelmemizin tek anahtarı olduğunu yaşayarak öğrendik. 

Tüm dünyada adeta bir katalizör etkisi yaratan COVID-19, iş ve sosyal hayatımızın her alanında hepimizi değişmeye mecbur bıraktı. 

Tepe Servis ve Yönetim olarak, söz konusu sürecin zorunlu kıldığı dönüşüme uyum sağlarken, Koronavirüsün her şeyden önce insani bir mücadele olduğu gerçeğinden hareketle, müşterilerimizin, iş arkadaşlarımızın ve toplum sağlığının ve refahının korunmasının, mümkün olan en doğru eylemleri benimsemekten geçtiğine inandık. 

DSÖ, yerel yetkililer ve sağlık uzmanlarının virüsün kontrol altına alınması konusundaki açıklamalarını yakından takip ederek, yeni normalin gereksinimlerine göre dönüştürmeyi başardığımız temizlik ve dezenfeksiyon hizmetlerimiz, çalışanlarının ve müşterilerinin sağlığını korumak için hijyenik ve kontrollü ortamlar sağlayan firmaların sahip olduğu V-Safe Belgesine layık görüldü. 

Yoğun denetimler sonucunda almaya hak kazandığımız söz konusu belge, pandemiyle mücadele kapsamında AVM’lerin yanı sıra ortak kullanım alanları arasında yer alan ATM’lere yönelik yürüttüğümüz temizlik ve dezenfeksiyon hizmetlerimizde sergilediğimiz kalite çitasını çıkardığımız noktayı tesciller nitelikte olması sebebiyle oldukça değerli.   

Elde ettiğimiz başarının bizlere vermiş olduğu motivasyonla, içinde bulunduğumuz bu olağanüstü sürecin devamında sergileyeceğimiz güvenli operasyonların devamlılığını sağlamak için de gerekli tüm adımları attığımızdan emin olabilirsiniz. 

 
Pandemi Sürecinde Artan Çağrı Yoğunluğu Kurumları Dış Kaynak Arayışına İtiyor
Blog |

Yeni tip Koronavirüs salgını, tıpkı tüketicilerin alışveriş deneyimini dönüştürdüğü gibi iş dünyasının, ticari faaliyetini sürdürme kararlılığında olan her ölçekteki katılımcısı için de dijitalleşmeyi zorunlu kılmaktadır.

Yeni normal, müşterilerini korumak ve iş akış sürecini sağlıklı biçimde devam ettirmek isteyen şirketleri, pandeminin yüz yüze iletişim üzerindeki kısıtlayıcı etkisini en aza indirgeyecek yeni gerçeklere uyum sağlamaya itmektedir. Data hatları üzerinden yükselen iletişim gereksinimini destekleyen çözümler ile yol alan kurumların, ticari faaliyetlerini sürdürürken yarattığı fark gözler önüne serilmektedir.

İçinde bulunduğumuz sosyal izolasyon dönemi özellikle finans, telekomünikasyon ve e-ticaret sektöründe faaliyet gösteren firmaların çağrı yoğunluklarında ciddi artışa neden oldu.

Telekomünikasyonda yüzde 30, e-ticarette yüzde 30-40, bankacılıkta ise yüzde 25 oranında gözlemlenen çağrı yoğunluğu yükselişi, online ticaret hacminin genişlemesi ve uzaktan çalışma modelinin benimsenmesi ile hizmet sektöründe müşteri etkileşimini ve kurum içi iletişim gereksinimini arttırmaya devam etmekte.

Tepe Servis olarak, söz konusu süreçte güçlü teknolojik alt yapımız ve nitelikli insan gücümüzle, müşteri deneyimini merkezine alarak yoluna devam etmek isteyen kurumsal müşterilerimize destek olmaya odaklandık. Evden çalışma düzenine alışmakta zorlandıkları veya mevcut şirket içi operasyonlarını sürdürürken artan hizmet talebini karşılayamadıkları için dış kaynak arayışındaki kuruluşları da Tepe Çağrı Merkezi ile, paydaşlarımız arasına katmayı sürdürdük.

Tepe Çağrı Merkezi Pandeminin Olumsuz Etkisini Hafifletiyor

Covid-19 tehlikesi devam ederken, bugüne kadar temel hizmetlerimiz içerisinde bulunan, gelen çağrıların cevaplanması, aramaların yapılması, kampanya aramaları, memnuniyet ölçümü, sosyal medya yönetimi, alacak teyit aramaları, web-chat ve canlı chat, haklı müşteri hattı, veri güncelleme, ürün geri bildirim hattı, ürün ve hizmet geliştirme raporları gibi faaliyetlerimize, pandemi sürecinin doğuracağı olumsuz sonuçları asgari düzeye indirmek için başlattığımız, şirket çalışanlarının sağlık durumunu öğrenme hizmetimizi de dahil ettik.

Çift yedekli Çağrı Merkezimiz ile sürdürdüğümüz, Türkiye genelindeki tüm şirketlerin, hastalığa yakalanan veya hastalık riski taşıyan çalışanlarının aranarak sağlık durumlarının sorulmasını ve salgının yayılımını önlemek amacıyla mevcut kuralların tekrar hatırlatılmasını kapsayan yeni hizmetimiz sayesinde personel sağlık takibinin etkin biçimde gerçekleştirilmesine katkı sunuyoruz.

Pandemi ile öne çıkan bir diğer Tepe Çağrı Merkezi hizmetimizin ise, kurumsal müşterilerimizden oldukça güzel geri dönüşler aldığımız Haklı Çalışan Hattı.

Temelde personel ile yönetici arasında iletişim sağlayan Haklı Çalışan Hattımızda, özel eğitim almış ekibimiz ile personelin soru veya taleplerine odaklanıyor, kayıt altına aldığımız her durumu konusuna göre belirlenmiş ilgili birime aktarıyoruz.  48 saat içerisinde ilgili birimden gelen yanıtı personele ileterek mevcut kaydı kapatıyoruz. Sürecin sonunda gerçekleştirdiğimiz personel memnuniyet anketi ile alınan yanıt doğrultusunda sürecin işleyişini değerlendirmiş oluyoruz.

Tepe Servis olarak, belirsizliğin gitgide tırmandığı pandemi süreci de dahil olmak üzere kesintisiz devam eden dış kaynaklı çağrı merkezi hizmetlerimizi, ticari başarılarının devamlılığını sağlamak adına destek arayışındaki şirketlere, insan ve teknolojinin hassas bir kombinasyonunu olarak sunmaya devam etmekteyiz.

Fortune 500 Türkiye 2020 Listesinde Türkiye’nin En Büyük Şirketleri Açıklandı
Blog |

13 senedir en iyilerin yer aldığı ve finansal kurumlar ile holdingler dışındaki bütün sektörleri kapsayan 2020 Fortune 500 Türkiye Listesi geçtiğimiz günlerde açıklandı.

Şirketlerin 2019 yılı net satışlarının, ihracat ve karlılık oranlarının temel ölçüt alındığı liste incelendiğinde; 

  • TÜPRAŞ 89,6 Milyar TL net satış geliri ile ilk sırada bulunmaktadır.

  • Net satış gelirleri  bir önceki yıla göre azalmış olmasına rağmen Fortune Türkiye şirketlerinin 402’sinin kâr, 98’inin ise zarar açıkladığı,

  • Geçtiğimiz yıl finansman giderlerindeki hızlı düşüş sebebiyle net kâr artışı yaşandığı ve listedeki şirketlerin toplam net kârının 2018’e  oranla yüzde 44,5 oranında yükseldiği,

  • Sıralamaya giren şirketlerin sağladığı toplam istihdamın 2018’de 1 milyon 150 bin iken 2019 itibariyle bu sayının 1 milyon 240 bine yükseldiği göze çarpıyor. 

Fortune 500 Türkiye 2020’de zirveyi paylaşan şirketlerin tamamını incelemek için lütfen tıklayınız.

Türkiye'nin en büyük 500 şirketinin yer aldığı Fortune 500’e göre entegre tesis yönetim sektörünün yerli lider markası Tepe Servis ve Yönetim A.Ş, Türkiye’nin satış hacmine göre en büyük 500 şirketinin bulunduğu listeye ilk kez 2017 yılında giriş yapmaya hak kazanmıştı.

2019 Yılında ise, Fortune 500 Türkiye Araştırması'na göre Net Satış Gelirleri ile listenin 385. basamağına oturan Tepe Servis ;

Türkiye’nin yeni şirketleri sıralamasında 36., 

Ankara il sıralamasında 54.,

Çalışan sayısı sıralamasında 39., 

Satışı en çok arttıran şirketler sıralamasında 44. sırada yer aldı. 

Referanslar:

https://www.fortuneturkey.com/fortune500

https://www.brandingturkiye.com/fortune-500-turkiye-listesi-2020-aciklandi/

İş Yerlerinde Virüsten Korunmamız için Alabileceğimiz Tedbirler
Blog |

Yeni tip Koronavirüs tüm dünyanın en sıcak gündem maddesi olmaya devam ederken, yeni normalle birlikte hem iş hem de sosyal hayatımızı Covid-19 maruziyetini önlemek adına uymamız gereken koruyucu tedbirler çevresinde şekillendirmeye devam ediyoruz.

İş dünyasının kurallarının yeniden yazıldığı pandemi günlerinde ticari kuruluşlar, aldıkları koruyucu tedbirler ölçüsünde ticari faaliyetlerinin sürekliliğini sağlama şansına sahip olduklarının farkındalar.

Salgınla mücadele kapsamında iş gücü olarak bizlerin de iş yerimizin aldığı genel koruyucu önlemleri destekleyen bireysel alışkanlıkları, hayatımızın önemli bir parçası haline getirmesi gerekiyor.

Yazımızın devamında bulacağınız günlük ofis temizlik ve dezenfeksiyon tavsiyelerimizin, normalleşme sürecinde sağlıklı kalmanıza yardımcı olmasını umuyoruz.  

İşte, Yeni Normalin Ofis Hayatımızı Şekillendirecek, Günlük Temizlik ve Dezenfeksiyon Rutinleri!

  • Sabah uyandığımızda hafifçe öksürdüğümüzü veya bir miktar ateşimizin olduğunu fark etmemiz halinde dahi mutlaka iş yeri hekimimizle temas kuralım ve evde kalarak kendimizi izole edelim. 
  • Çalışmaya başlamadan önce ve mesai saatleri içerisinde sık aralıklarla en az 20 saniye boyunca ellerimizi su ve sabunla yıkayalım.
  • Su ve sabuna erişimin mümkün olmadığı durumlarda el hijyenimizi sağlamak için en az %70 alkol bazlı bir el dezenfektanı kullanalım. 
  • Güne, çalışma alanımızı dezenfekte ederek başlayalım.
  • Ellerimizle ağız, burun ve gözler başta olmak üzere yüzümüze ve maskemizin dış yüzeyine temas etmekten kaçınalım. 
  • Çalışırken, 1.5-2 metrelik fiziksel mesafe kuralına uymaya gayret edelim.
  • Tuvalet, lavabo, merdiven, toplantı odası benzeri ortak kullanım alanlarında genel hijyen şartlarına azami düzeyde uyalım.  
  • Personel veya müşteriler ile tokalaşma, sarılma gibi yakın temas gerektiren eylemlerde bulunmaktan kaçınalım.
  • Ortak kullanılan bilgisayar, yazıcı, fotokopi makinesi, faks ve telefonları düzenli olarak temizleyelim. Söz konusu ekipmanlara mümkünse tek kullanımlık eldiven veya mendil ile dokunalım.
  • Öksürürken ve hapşırırken ağzımızı ve burnumuzu tek kullanımlık mendille kapatalım. Mendile erişmenin mümkün olmadığı hallerde dirseğimizin iç tarafını kullanalım.
  • Öksürük, hapşırık, konuşma ve gülme esnasında ortama saçılan virüsler toz zerrecikleri gibi havada asılı vaziyette durabildiğinden, çalışma alanı, tuvalet ve toplantı odası benzeri noktaları belirli aralıklarla havalandıralım.
  • Enfekte olma riskimizin yüksek olduğu bir durumdaysak, maskemizin yanı sıra yüz koruyucu siperlik gibi KKD’larımızı (Kişisel koruyucu donanım) kullanalım.

 Asansör kullanımının püf noktalarına dikkat etmemizde yarar var.

  • Çok gerekli olmadığı sürece asansör yerine merdivenleri kullanmayı tercih edelim.
  • Mecburi durumlarda asansör kullanmamız gerektiğinde; kontrol paneli düğmelerine ve kapı kollarına dirseğimizle temas edelim, kabin içerisinde fiziksel mesafe kuralına bağlı kalalım ve beklerken yakınımızdakilere sırtımız dönük biçimde duralım.

Toplantı odalarının kuralları da değişiyor.

  • Başkalarıyla aramızda olması gereken 1.5-2 metrelik fiziksel mesafeyi korumaya devam edelim. 
  • Şayet eldiven kullanmıyorsak imza atarken veya not alırken sadece kendi kalemimizi kullanalım. 

Fiziki mesafe kuralına uyarak molalarımızı güvenli kılabiliriz.

  • Sıra beklerken veya sohbet ederken uymamız gereken fiziki mesafe kuralını tehlikeye atma ihtimalimiz oldukça yüksek olduğundan, yemek molalarımızda kalabalıklarla iç içe olmaktan kaçınalım.
Yeni Normalde Müşteriler Otel Tercihinde Konfordan Önce Hijyen Arıyor
Blog |

Bundan yaklaşık beş ay önce tatil denince, açık büfe kahvaltısı, mini barı ve kahve istasyonları olmayan bir otel kimsenin tercih edeceği bir şey değildi.

Hayatın her alanındaki rutin alışkanlıklarımızı dönüştüren Covid-19, müşteriler adına konaklamanın öncelikli beklentisi olan konfor aktörlerinin önemini azaltmış gibi görünüyor.

Yeni normalde otel aramalarında öncelikli beklenti olarak, hijyeni ön plana çıkarmış durumda.

Otel Zincirleri Tesislerinin Güvenli Olduğunu Müşterilerine Kanıtlamak İstiyor

Pandemi devam ederken sektörel faaliyetlerde, toplum sağlığının en üst düzeyde korunmasına odaklanan Turizm Bakanlığı, mayıs sonu itibariyle konaklama tesisleri için Koronavirüs Sertifikası uygulamasına geçeceğini duyurdu.

Belirli hijyen ve güvenlik tedbirlerini karşılayan tesislere verilecek sertifika, tatilcilerin seyahat planlarını güvenle yapabilmesinin de önünü açacak.

Bakanlık tarafından sertifikanın detayları henüz açıklanmasa da tatil sezonuna hazırlanan otel zincirleri, hastalığın yayılmasını önlemek ve tesislerinin güvenli olduğunu müşterilerine kanıtlamak adına ;

İşletme içerisindeki genel sterilizasyonun doğru biçimde sağlanması,

Temizlikte güvenli malzemelerin kullanılması ,

Kat ve oda temizliği kurallarında değişikliğe gidilmesi gibi detaylar üzerinde ciddiyetle çalışıyor.

Pandemi Nedeniyle Bu Yaz Farklı Bir Tatil Deneyimi Yaşayacağız

Sektör pusulasını bakanlığa çevirmişken çoğu işletme, müşterilerinin güvenli bir konaklama deneyimi yaşayabilmesi adına önemli hamleler yapmaya başladı.

Covid-19 salgını ile otellerde değişeceği öngörülen uygulamalar doğrultusunda bu yaz tatile gidecekleri bekleyen muhtemel yenilikleri şöyle özetleyebiliriz:

  • Virüs riskini bina içerisine girmeden engelleme amacıyla otel girişinde, konuklara ateş kontrolü yapılması.

  • Personel ve konuklar arasındaki temas noktalarını azaltmak için temassız varış ve ayrılış imkanı tanıyan, dijital check-in ve check-out prosedürlerinin uygulanması.

  • El dezenfektan istasyonlarının ortak kullanım alanları boyunca belirgin biçimde yerleştirilmesi.

  • Tesis içerisindeki insan etkileşimi yoğun noktalara, konuklara rehberlik edecek sosyal mesafe tabelaları konulması.

  • Açık ve kapalı alanların periyodik olarak dezenfekte edilmesi.

  • Oyun parkları ve çocuk kulüplerindeki pelüş oyuncakların, top havuzu gibi temizlenmesi zor alanların kullanımına ara verilmesi.

  • Kapı kolları, musluk başlıkları, klima ve televizyon kumandaları, telefon ve ahizesi, ıslak alanlar ve yatak başlarının sık aralıklarla dezenfekte edilmesi.

  • Temizlik görevlilerinin oda temizliği yaparken eldiven kullanması. Başka bir odayı temizlemeye başlamadan önce görevlinin eldivenin yenisiyle değiştirmesi.

  • Misafir odaları, toplantı ve etkinlik alanları, umumi tuvaletler, restoranlar ve dinlenme alanlarında temizlik ve dezenfeksiyon sıklığının arttırılması.

  • Odaların ve diğer kapalı ortak kullanım alanların, temizlik sonrasında en az 1 saat camları açarak havalandırılması.

  • Misafir çıkışı sonrasında yeni misafir girişi için odaların en az 24, en fazla 72 saat boş bırakılması.

  • Açık büfe uygulamasında yemek servisinin otel çalışanları tarafından yapılması veya yeme ihtiyacı için lobi alanlarında paketlenmiş yiyecek seçenekleri sunulması.

  • Mini barlarda stoklanan ürünlerin ve hatta dergi ve broşür gibi kağıt ürünlerin azaltılması.

  • Kahve istasyonlarında tek kullanımlık bardak ve tabak kullanılması.  

  • Misafir asansörlerinde kullanıcı sayısının kısıtlanması.

  • Genel yasağın kaldırılması halinde fitness merkezlerinde,  her misafire belirli bir zaman diliminde kullanım hakkı tanınması. Ekipman kullanımları arasında spor aletlerinin ve ilgili alanın temizlenerek dezenfekte edilmesi.

  • Havuzda ve plajda bulunan sandalye ve şezlongların fiziksel mesafe kuralına uygun olarak yerleştirilmesi.  

  • Merkezi sistem klimalara düzenli temizlik ve bakım yapılması ve söz konusu işlemlerin belgelerle misafirlerine bildirmeleri.

  • Konukların merkezi klimalara olabildiğince az maruz kalacak biçimde konaklamak istemeleri halinde kişisel iklimlendirme ihtiyaçlarının tesis tarafından karşılanması.

Tepe Servis, Fortune 500'de
Blog |

Entegre tesis yönetim sektörünün yerli lider markası Tepe Servis ve Yönetim, Türkiye’nin en büyük 500 şirketinin belirlendiği “Fortune 500 Türkiye” 2017 listesine ilk kez girerek başarısını tescilledi. Tepe Servis,  imalat, ticaret, hizmet ve inşaat sektörlerini kapsayan listeye, bu yıl Ankara’dan giren iki yeni şirketten biri oldu. 

Tepe Servis OFF-Site ATM
Blog |

Bizim için hazırlanan, özel bir yazılım ile gerçek zamanlı route planlama, takip ve raporlama yapıyoruz. Bizi arayın, yeni teknolojilerimiz ile çözüm önerilerimizi birlikte değerlendirelim …

Tepe Servis’in Entegre Tesis Yönetimi
Blog |

Entegre Tesis Yönetimi ile verdiğimiz temizlik hizmetleri, AVM'lerden sitelere kadar pek çok farklı kamusal alanda gerçekleştirilebiliyor.
Tesis yönetimi ile ilgili ihtiyaçlarınız için size bir telefon kadar yakınız!