Tepe Servis ve Yönetim A.Ş.

Basın Bülteni

Tepe Servis ve Yönetim Kar Yağışı ile Mücadele 24 Saat Müşterilerinin Yanında!

Tepe Servis ve Yönetim Kar Yağışı ile Mücadele  24 Saat Müşterilerinin Yanında!

Tepe Servis ve Yönetim Kar Yağışı ile Mücadele 24 Saat Müşterilerinin Yanında!

Tepe Servis ve Yönetim Kar Yağışı ile Mücadele  24 Saat Müşterilerinin Yanında!

Tepe Servis ve Yönetim Kar Yağışı ile Mücadele 24 Saat Müşterilerinin Yanında!

Tepe Servis ve Yönetim, tüm ülkeyi etkisi altına alan kar yağışı ile mücadelede kapsamında hizmet sunduğu projelerdeki çalışmalarına aralıksız devam ediyor. Şirket; şiddetli kar yağışı uyarılarıyla birlikte Türkiye’nin farklı illerinde bulunan AVM, üniversite kampüsleri, site ve fabrika gibi hizmet sunduğu alanlardaki yaya ve araç yollarında kar küreme, tuzlama ve solüsyonla buzlanma önleme çalışmalarını hızlı bir şekilde devreye aldı. Konu hakkında açıklamalarda bulunan Tepe Servis ve Yönetim Genel Müdürü Canan Çakmakcı, “Müşterilerimizin hava koşullarından olumsuz etkilenmemesi için meteoroloji verilerini takip eden ekiplerimiz gereken tüm hazırlıkları eksiksiz yerine getirerek, hizmet sunduğumuz tesislerde ve yaşam alanlarında hızlı müdahalelerde bulundu. Tesis yönetiminde profesyonel hizmet ve yetkin kadrolar bu tür olağanüstü dönemlerde belediye hizmetlerinin dışında kalan alanlardaki hayatı kolaylaştırıyor” dedi.

Entegre tesis yönetimi sektörünün yüzde 100 Türk sermayeli lider şirketi Tepe Servis ve Yönetim, kar yağışıyla mücadele kapsamında müşterilerine ait tesislerdeki çalışmalarını hızlandırdı. İstanbul ve Ankara başta olmak üzere olumsuz hava şartlarına karşı alınacak önlemlerle ilgili çalışmalarını günler öncesinde tamamlayan Tepe Servis, kar yağışının ardından yoğun bir çalışma sürecine girdi. Şirket, üniversite, fabrika, plaza gibi tesisleri olan müşterileri için yaya ve araç yollarında kar küreme, tuzlama ve solüsyonla buzlanma önleme çalışmalarını devreye aldı.

Çalışmaları hakkında bilgiler veren Tepe Servis ve Yönetim Genel Müdürü Canan Çakmakcı, entegre tesis yönetimi hizmetinin olağanüstü dönemlerde hayatı kolaylaştırdığına dikkat çekerek, “Her konuda olduğu gibi tesis yönetiminde de profesyonellik fark yaratıyor. Şu an Bilkent Üniversitesinde sadece gece vardiyasında yürütülen çalışmalardan sorumlu 17 çalışanımız var. Gündüz yürütülen çalışmalarda aynı kapsamda 17 kişinin verdiği hizmetle birlikte kampüs içerisindeki her bir binanın kendi temizlik ekibi de çalışmalara dahil oluyor” diye konuştu. Çakmakcı, “Ülke genelinde farklı şehirlerde bulunan personelimizden oluşan karla mücadele ekiplerimiz, meteoroloji verilerini yakından takip etti. Meteoroloji verilerine göre ekiplerimiz hizmet verdiğimiz alanlarda hazırda tutuldu ve böylece olumsuz hava koşullarına hem hızlı hem de en etkin şekilde müdahale edildi. Şirket olarak; ülke genelinde etkili olan kar yağışı ile başlattığımız mücadele kapsamında kar küreme, tuzlama ve solüsyonla buzlanma önleme çalışmaları yürütüyoruz” dedi.

“Hizmetlerimizin yöneldiği alanlar değişiklik gösterebiliyor”

İstanbul’da hizmet veren 1500 kişilik personelin 500’ünün sadece karla mücadele çalışmaları için görevli olduğunu dile getiren Çakmakcı, “üç vardiya şeklinde aralıksız devam eden çalışmalarımızda en son teknolojiye sahip iş makinelerinin yanı sıra, kar küreme ve tuzlama araçları kullanıyoruz. Projelerimizdeki mimariye dayalı olarak da hizmetlerimizin yöneldiği alanlar değişiklik gösterebiliyor. Örneğin hizmet verdiğimiz alanlar arasında çatısı cam olan bir AVM de var. Yoğun kar yağışının ardından çatıda bulunan karın herhangi bir tehlike yaratmaması için bu tip alanların düzenli olarak temizlenmesi gerekiyor” bilgilerini verdi.

“Bina girişleri ve çatı saçaklarında oluşan sarkıtlar düzenli olarak temizleniyor”

İç alanlardaki temizlik hizmetinin karla mücadele kapsamında alınan tedbirler çerçevesinde farklılaştığını belirten Çakmakcı, “Bu çerçevede dışarıdan içeriye giren kişiler için arındırma ve bakım temizliği yapılması gerekiyor. Ayrıca çatı saçaklarında oluşan sarkıtların herhangi bir tehlike yaratmaması adına yine düzenli olarak temizlenmesi gerekiyor. Fabrikaların yaya ve araç yolları da çok önemli. Bu tür yolların açık tutulması adına yürüttüğümüz çalışmalara büyük bir hassasiyet gösteriyoruz. Bina girişlerinin düzenli kontrolü, ıslak buzlu zemin güvenliği son derece önemli konular” açıklamasını yaptı.

Bazı bölgelerde iş makineleri hazırda bekletiliyor!

Çakmakcı, İDO iskelelerinin araç istif alanları, terminal çevresi ile gemi rampalarının kar küreme işlemleri ve tuzlama işlemlerinin de 11 kişilik ekipleri tarafından yürütüldüğünü söyledi. Bursa’da yürütülen çalışmalara da değinen Çakmakcı, kar yağışının durumuna göre hızlı müdahale edilmesi adına iş makinalarının da hazırda bekletildiğini sözlerine ekledi.

Pandemi Dönemiyle Çağrı Merkezlerinin Yoğunluğu Daha da Arttı!

Pandemi dönemi ile birlikte; çağrı merkezlerinin kalabalık ve bir arada çalışmaların yapıldığı tüm lokasyonları yerini, evden çalışma modeline bıraktı. Yine bu dönemde e-ticarette yaşanan hareketlilik de merkezlere gelen çağrı ve talep sayısının artmasına, dolayısıyla müşteri ilişkilerinin daha fazla önem kazanmasına neden oldu. Değişen koşullara hızla adapte olduklarını söyleyen Tepe Çağrı Merkezi Direktörü Nuran Şahin, hem çalışanlarının sağlık durumunu yakından takip ettiklerini hem de motivasyonlarını yüksek tutmak adına çalışmalar yürüttüklerini söyledi. Şahin, “Çalışanın kendini yalnız hissetmesi, çağrılarda yaşadıkları zorlukları bazen kişisel algılaması, sosyalleşememesi gibi durumlar bu dönemde tüm çağrı merkezlerinin yaşadığı ortak problemler. Biz de bu sorunlara çözmek için çalışanlarımızla iş dışında da görüşmeler yaparak, kendilerini yalnız hissetmemelerini sağlamaya çalışıyoruz. Dijital ortamda düzenlediğimiz toplantılar, söyleşilerle birlikte, günlük, haftalık yaptığımız yarışmalarla sosyalleşmelerine olanak sağlıyoruz” dedi.

Pandemi dönemi ile birlikte çağrı merkezlerindeki çalışma süreçleri de değişime uğradı. Bu merkezlerdeki kalabalık ve bir arada çalışmaların yapıldığı tüm lokasyonlar yerini evden çalışma modeline bıraktı. Değişen alışveriş alışkanlıklarıyla yükselişe geçen e-ticaret trafiği de çağrı merkezlerinin yoğunluğunu artırdı. Ve müşteri ilişkilerinin ayrı bir önem kazandığı bir süreç başladı. Bilkent Holding şirketlerinden Tepe Çağrı Merkezi ise bu değişime hızla adapte olan isimler arasında yer aldı.

“Binden fazla kişiye istihdam sağlıyoruz”

Faaliyetlerine 10 yıl önce başladıklarını anlatan Tepe Çağrı Merkezi Direktörü Nuran Şahin, enerji, sağlık, eğitim, finans, perakende, catering, fast food, spor merkezi, denizcilik, ulaşım, AVM ve teknoloji başta olmak üzere birçok farklı alandaki kurumsal müşteriye hizmet verdiklerini söyledi. Ankara, Adana, Isparta ve İstanbul olmak üzere dört ilde binden fazla kişiye istihdam sağladıklarını anlatan Tepe Çağrı Merkezi Direktörü Nuran Şahin, pandemi dönemi ile birlikte müşteri ilişkilerinin her sektör için ayrı bir önem kazandığının altını çizdi. Şahin, “Pandemi döneminde hizmet verdiğimiz şirket sayısı arttı. Ani değişen personel artış talepleri, farklı iletişim kanalları gibi konularda da oldukça esnek ve hızlı aksiyonlar alarak müşterilerimizin taleplerine olumlu yanıt vermeyi başardık” diye konuştu. “Pandeminin başlangıcında, Mart ayı sonuna doğru yaşanan bu küresel salgında; projelerimizi ve tüm çalışanlarımızı kısa bir sürede evlerden çalışma modeline geçirdik” ifadelerini kullanan Şahin, “Bunun için titiz bir planlama yaparak, yoğun bir program uyguladık. Çalışanlarımızın sağlığını güvence altına aldık ve iş sürekliliğini sağlayabildik” dedi.

Her zaman kusursuz bir müşteri deneyimi sunmayı amaçladıklarını vurgulayan Şahin, değişen dinamikler karşısında hızlı esnek çözümler üretip uygulamaya geçerek, hizmet sürekliliği ve eşsiz müşteri deneyimini kesintisiz olarak devam ettirdiklerini söyledi.                                                                               

Müşterilerinin çalışanları için koronavirüs takibi yaptı!

Düzenledikleri anketlere değinen Şahin, “Hizmet sunduğumuz firmaların özellikle pandemi sonrasında çalışanların evde mi, işyerinde mi daha mutlu ve verimli çalıştıkları konusunda görüşlerini almak için aramalar gerçekleştirdik. Birçok şirkette özellikle pandemi veya temaslı çalışanları arayarak sağlık durumlarını sorduk, karantina kurallarını tekrar hatırlattık ve bir şeye ihtiyaçları olup olmadığını sorgulayarak, bu zor günlerinde yanlarında olmaya çalıştık” açıklamalarını yaptı. Çalışanlara yönelik eğitimlerine pandemi döneminde devam ettiğini aktaran Şahin, “Standart eğitimlerimizin dışında online eğitim platformumuz Tepe Akademi e-learning sistemini kullanarak eğitimlerimizde çeşitlendirmeler yaptık. Pandeminin getirdiği kısıtlamalar nedeniyle insanlarda genel olarak hareketsizlik gibi bedensel, sosyal ortamlardan uzaklaştıkları için de psikolojik etkiler oluştuğunu gözlemledik. Bu etkilerle mücadelede destek olmak adına evde bireysel olarak yapabilecekleri temel spor hareketleri ve aktiviteler, motivasyon artırımına yardımcı olmak adına odaklanma, zaman yönetimi, iletişim ve duygu yönetimi konularını içeren online etimler düzenledik. Ayrıca çalışanlarımıza salgınla ilgili eğitimler verdik” dedi.

“2021’de e-ticarette hizmet veren daha çok şirketle çalışacağız”

Pandemi döneminde e-ticaretin büyük bir yükselişe geçtiğini anımsatan Şahin, bununla beraber çağrı merkezlerine gelen çağrı ve talep sayılarının da yükselişe geçtiğini vurguladı.  Şahin, “Çalıştığımız firmaların yüzde 10’u e-ticarette hizmet veren firmalardan oluşuyor. Bu oranı 2021’de artıracağız” açıklamasını yaptı. Evden çalışma modeline geçişin ardından çağrı merkezi çalışanlarının verimliliklerinde belli oranlarda düşüş yaşandığına dikkat çeken Şahin, “Çalışanın kendini yalnız hissetmesi, çağrılarda yaşadıkları zorlukları bazen kişisel algılaması, sosyalleşememesi gibi durumlar bu dönemde tüm çağrı merkezlerinin yaşadığı ortak problemler. Bizler deneyimli yönetici kadromuzla tüm çalışanlarımıza çok sık temas halindeyiz. Çalışanlarımızla iş dışında da görüşmeler yaparak, kendilerini yalnız hissetmemelerini sağlamaya çalışıyoruz. Ayrıca performansa dayalı prim miktarlarımızı artırdık. Dijital ortamda düzenlediğimiz toplantılar, söyleşilerle birlikte, günlük, haftalık yarışmalar düzenleyerek sosyalleşmelerine olanak sağlıyoruz” diye konuştu.

Çağrı Merkezleri Derneği, Tepe Çağrı Merkezi’nin müşteri hizmetleri kalitesini bir kez daha tescilledi

Tepe Çağrı Merkezi, Çağrı Merkezleri Derneği aracılığıyla verilen ve Avrupa Birliği standartlarında hizmet sunduğunu belgeleyen ISO18295- 1:2017 Müşteri İletişim Merkezleri Hizmet Sertifikasını, bir kez daha başarılı olarak almaya hak kazandı. Bu sertifika ile müşteri iletişim merkezinin stratejisi, süreçleri, çalışan memnuniyeti, altyapı ve sağladığı müşteri memnuniyeti süreçlerini kapsayan denetimleri başarıyla tamamlanmış oldu.

Çağrı Merkezleri Derneği (ÇMD), Türkiye’de sunulan çağrı merkezi hizmet kalitesinin uluslararası standartlara ulaşması için yaptığı çalışmalar kapsamında, Bureau Veritas iş birliğiyle ISO 18295-1:2017 Müşteri İletişim Merkezi Standardı’nı tüm sektörde yaygınlaştırmaya devam ediyor. Entegre tesis yönetimi sektörünün yüzde 100 Türk sermayeli lider şirketi Tepe Servis ve Yönetim bünyesinde, müşteri ilişkileri yönetimini gerçekleştirmek amacıyla 2010 standartlarında hizmet sunulduğunu belgeleyen ISO 18295-1:2017 Müşteri İletişim Merkezleri Hizmet Sertifikasını, bir kez daha başarılı olarak almaya hak kazandı.

Sertifikaya sahip olan firmalar rekabette avantaj yakalıyor! ISO 18295-1:2017 Müşteri İletişim Merkezleri Hizmet Sertifikası, düzenlenen törenle ÇMD Yönetim Kurulu Başkanı Rengin Ağılönü tarafından, Tepe Çağrı Merkezi ve Müşteri Hizmetleri Direktörü Nuran Şahin’e takdim edildi. Ağılönü, “Dernek olarak, hızlı bir gelişim gösteren sektörümüzün sağlıklı bir şekilde büyüyebilmesi için hizmet kalitelerinin belgelendirilmesi konusunda çalışmalar yapıyoruz. Çağrı merkezleri için özel hazırlanmış bir içeriğe sahip bu sertifikasyon ile sektörümüzde sunulan hizmetlerde standardizasyon sağlamayı amaçlıyoruz. Sertifikaya sahip olan firmalar süreçlerinin etkinliğini artırıyor ve rekabet anlamında önemli avantajlar elde ediyor. Çalışan memnuniyeti konusunda da gereklilikler içeren bu standart sayesinde iyileşen süreçlerle vatandaşlarımız da daha iyi, güvenli, pratik ve hızlı bir hizmet seviyesine kavuşmuş oluyor” dedi. Tepe Çağrı Merkezi ekibini bu başarısından dolayı kutlayan Ağılönü, “Ayrıca Tepe Çağrı Merkezi’nin belgelendirme sürecinde Çağrı Merkezleri Derneği’ni tercih etmesinden büyük memnuniyet duyduğumuzu da belirtmek isterim” dedi. Verdiğimiz hizmet uluslararası standartlarda tescillendi! Tepe Çağrı Merkezi ve Müşteri Hizmetleri Direktörü Nuran Şahin, “hedeflerimiz ve şirket politikamız gereği, sunduğumuz hizmetin uluslararası standartlarda olduğunu

bu belge ile bir kez daha tescillemek istedik. Müşterilerimize, özellikle çağrı merkezleri için özel şartlar içeren, anahtar performans göstergeleri doğrultusunda, sürekli yenilik ve iyileşme merkezli bir hizmet sunmayı hedefleyen ISO 18295-1:2017 Müşteri İletişim Merkezleri Hizmet Sertifikasıyla hizmet vermeye devam edeceğiz” Çalışanların motivasyonu ve güveni arttı! ISO 18295-1:2017 Müşteri İletişim Merkezleri Hizmet Sertifikasının çağrı merkezlerine önemli katkılar sağladığını vurgulayan Şahin, sözlerine şöyle devam etti: “Hizmet kalitemizin standartlarını belirlemek ve artırmak, müşterilerimizin, çözüm ortaklarımızın memnuniyetini sürekli kılmak için bu standartlardan yararlanmamız bize katkı sağladı. Düzenli ve sürekli bir veri akışının sağlanması, verdiğimiz hizmeti geriye dönük olarak izleyebilmek ve tüm bunları standartlaştırmak, müşteri memnuniyetinin yanı sıra çalışanlarımızın hem motivasyonunu hem de şirketimize karşı güvenini artırdı.” Sektörün en önemli standartlarından biri olan ISO 18295-1:2017 Müşteri İletişim Merkezleri Hizmet Sertifikasının belgelendirme sürecinde ÇMD’yi tercih ederek çok doğru bir seçim yaptıklarının belirten Şahin, “Çağrı Merkezleri Derneği, sektörün tam merkezinde yer alıyor. Sektöre yön veriyor ve ülkemizi bu anlamda dünyada temsil ediyor” dedi.

Sosyal Medya'da Paylaş: